norpheus Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg kjøpte meg Battefield her for en stund siden for å spille det på nettet. Men nå har kameraten min flyttet pc'en hit for at vi skal spille BF sammen. Men han har mista cd'en sin, så da tenkte jeg at jeg kunne bare ta backup av min og la han bruke den. Men jeg får bare "disconnected from" server når jeg bruker crack. Finnes det en måte å spille med backup-cd?? Begge har kjøpt spillet og har cd-key.... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har du prøvd CloneCD ? Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Vet ikke om jeg er helt på jordet her, men har du ikke 2 cd`er? Jeg har ihvertfall det og det er det samme hvilken av de jeg har i når jeg spiller , så kan dere bare ikke ha hver deres cd i når dere linker? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 du kan spille på cracked servere, sjekk ut #battlefield1942 på efnet, men be heller han om å kjøpe spillet også, det er verdt det :smile:. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 jaja alltig samme unskylldningen. "mistet cdene " lol. men du har 2cder som alle andre. og du kan spille med begge... OBS: dere kan ikke bruke samme cd-key samtidig, da blir de spreet! og det er ikke noe morro... MEn dere kan spille nettverk med no-cd-crack Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Har faktisk ikke prøvd med den andre cd'en.. hehe. Tenkte litt kort der gitt. Jaja, takk for alle svar i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå