aaad Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Eg jobbar med å optimalisere PC'ane til podane. Ein av dei har eit Abit HK, VH6T, som forsåvidt går som det suser med ein Celeron 1.4, passe gromt skjermkort og 1GHz SDRAM. Skal ein optimalisere, så skal ein optimalisere! Optimal CPU for dette kortet, som er eit FCPGA/FCPGA2-kort, må vel vere den kraftigste PIII CPU'en? Det er ein PIII 1.4, men denne blir annonsert som "server cpu", eller PIII-S. Nokon som veit kva det vil seie? Nokon som veit om denne har eigenskapar som ikkje passar i ein vanleg PC? Dette står elles om HK'et: Supports Intel PentiumIII /Celeron Socket 370 processor(Base on 66/100/133MHz clock)/(VRM8.5)FC-PGA & FC-PGA2 Nyaste BIOS (8G): Raise the adjustable CPU Core Voltage from +0.125v to +0.2v for Celeron and Pentium III 0.13 micron process processors. Andre data for PIII 1.4 GHz: Core Voltage 1.5 L2 Cache Size 512 KB Manufacturing Technology 0.13 micron Er det berre å handle ved første anledning? Lenke til kommentar
Megern Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) borte er det * Endret 18. mars 2007 av Megern Lenke til kommentar
aaad Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Noe sier meg at dette er bare noe møl. 8092578[/snapback] Må kanskje uttrykkje meg litt enklare då: Er det nokon som veit om PIII-S (server)1.4GHz har noko ved seg som gjer at dei ikkje er så egna for vanlege arbeidstasjonar? Eller er dette dei optimale PIII? Dei har mellom anna dobbel så stor cashe. Eg lurer på å kjøpe ein på eBay, men vil jo helst ikkje ta meg bryet viss ikkje eg kan bruke han likevel. Det virker ikke som du har peiling. Kanskje kjøpe noe fra dell eller noe sånt. 8092578[/snapback] Ikkje peiling? Nei, kanskje ikkje på alt....er vel difor eg er her! På andre sida har eg ikkje behov for å fylle opp lange bestillingar på Komplett og MPX for til ei kvar tid å "rule" på toppen av megahertz-hysteriet. Eg har fire podar med kvar sin PC, slunken lommebok og ei bøtte med SDRAM. Det er utrulig kva ein greier tyne ut av gårsdagens hardware om ein går inn for det. Sjølv køyrer eg ein XP2400 på 2GHz på eit 100FSB-HK frå år 2000. slikt får ein litt peiling av, sjølv om ein må stresse litt meir enn når ein kjøper fersk vare. Dell? Nei, trur ikkje det! Einaste dataen eg ikkje har skrudd sjølv er den gamle Mac'en eg kjøpte til studenthybelen min i 1990..... Lenke til kommentar
Megern Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ok, sorry for at jeg var litt skarp istad, men det virket litt rart. Edit: Hvor mye skal du bruke da Endret 6. mars 2007 av Megern Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Eg jobbar med å optimalisere PC'ane til podane. Ein av dei har eit Abit HK, VH6T, som forsåvidt går som det suser med ein Celeron 1.4, passe gromt skjermkort og 1GHz SDRAM. Skal ein optimalisere, så skal ein optimalisere! Optimal CPU for dette kortet, som er eit FCPGA/FCPGA2-kort, må vel vere den kraftigste PIII CPU'en? Det er ein PIII 1.4, men denne blir annonsert som "server cpu", eller PIII-S. Nokon som veit kva det vil seie? Nokon som veit om denne har eigenskapar som ikkje passar i ein vanleg PC? Dette står elles om HK'et: Supports Intel PentiumIII /Celeron Socket 370 processor(Base on 66/100/133MHz clock)/(VRM8.5)FC-PGA & FC-PGA2 Nyaste BIOS (8G): Raise the adjustable CPU Core Voltage from +0.125v to +0.2v for Celeron and Pentium III 0.13 micron process processors. Andre data for PIII 1.4 GHz: Core Voltage 1.5 L2 Cache Size 512 KB Manufacturing Technology 0.13 micron Er det berre å handle ved første anledning? 8091437[/snapback] Siden hovedkortet ditt støtter FC-PGA2 vil den også kunne kjøre Pentium III-S. Pentium III-S er den eneste Pentium III-CPUen som har 512kB integrert L2-cache i kjernen. Lenke til kommentar
trehoggern Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noe sier meg at dette er bare noe møl. Det virker ikke som du har peiling. Kanskje kjøpe noe fra dell eller noe sånt. 8092578[/snapback] genialt svar!..... Ellers virker det som om Kamerat har gitt svar til trådstarter. Lenke til kommentar
aaad Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Har lagt inn eit bud på eBay USA........ Lenke til kommentar
Megern Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvilken hardware da. Ble faktisk litt nyskjerrig. Er litt tøft med gammel hardware også da. Har en gamel AMD duron 800mhz, et MSI k7t-turbo og 256 mb sdram her, som jeg tror fungerer Lenke til kommentar
aaad Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Har en gamel AMD duron 800mhz, et MSI k7t-turbo..... 8102234[/snapback] Eg følgjer ikkje heilt med her inne..... Som sagt har eg ein K7T Pro2 (100FSB) som eg køyrer med XP2400 på 2GHz. K7T-turbo har same bios. Heiter kortet k7T-Turbo2 har det støtte for FSB133 og støtter inntil xp2600 Sjekk ut denne posten viss du vil prøve å guffe opp hk'et: Ny sprut i gammelt hovedkort, 2.01GHz på 100FSB HK - BEET IT..! Lenke til kommentar
aaad Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Siden hovedkortet ditt støtter FC-PGA2 vil den også kunne kjøre Pentium III-S. Pentium III-S er den eneste Pentium III-CPUen som har 512kB integrert L2-cache i kjernen. 8098028[/snapback] Fekk amerika-post i dag! CPU'en er installert, men....eg får han ikkje til å køyre på riktig hastighet. Han startar med default CMOS på 66*10,5/default vCore på 1,5, men når eg set hastigheita til 133*10,5 vil han ikkje starte. Eg har prøvd både predefinert innstilling og brukarstyrt innstilling. Nokon som kan gje meg håp og eit godt tips på problemet? Lenke til kommentar
Megern Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har du prøvd å øke volten litt. Det er rart at den ikke vil kjøre på stock. Nyeste BIOS? Lenke til kommentar
aaad Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Har du prøvd å øke volten litt..... 8226457[/snapback] Er ikkje kome til noko løysing...prøvde å auke vCore, men alt over default på 1,45 (CPU-default) utløyser ein utriveleg alarm når ein prøver starta opp. Har òg oppdatert VIA chip-drivarar, men det hjelpte ikkje stort. Sette hastigheita til 100*10,5 sånn foreløpig. Maskina går altså greitt på 1050 MHz. (Det er ikkje jumpere for klokkefrekvens, all styring skjer i CMOS) Endret 24. mars 2007 av aaad Lenke til kommentar
Megern Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg bruker ikke det hovedkortet lenger. Har gått over for lenge siden, men det ligger bare her og slenger. Lurer på om det funker lenger i det hele tatt Lenke til kommentar
aaad Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Uff! Ser at eg i vanvare har redigert min siste post i staden for å skrive ny (Feil knapp). Eg synst det var litt rart at posten ikkje kom nedst... Lenke til kommentar
Megern Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det bråket av en alarm tror jeg det går å skru av i BIOS. Det er litt kjipt å ikke få full uttelling for cpu da Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har du tatt høyde for hastigheten på minnet ditt? Driver å leker med et abit bh6, der kan jeg slå av alarm om at cpu går på for "høy" hastighet. Lenke til kommentar
aaad Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Har du tatt høyde for hastigheten på minnet ditt? Driver å leker med et abit bh6, der kan jeg slå av alarm om at cpu går på for "høy" hastighet. 8231062[/snapback] Joda, trur kanskje eg har sett noko om å "disable" ein eller annan alarm. Skal teste det ut i morgon viss eg greier presse meg inn mellom "WOW-øktene"... Nokon som veit kor høgt det går an å "volte" utan at ein svir av CPU'en eller noko? Minnet går vel på 133MHz viss eg ikkje har sett hastigheita til noko anna, og det har eg jo ikkje. Er vel ikkje meininga det? Lenke til kommentar
Megern Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 prøv med å øke volt et hakk eller to og se hvor langt opp du kommer. Kanskje det er nok, men prøv det først. Du har vel resatt CMOS Lenke til kommentar
aaad Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 prøv med å øke volt et hakk eller to og se hvor langt opp du kommer. Kanskje det er nok, men prøv det først. Du har vel resatt CMOS 8233739[/snapback] Resatt CMOS? Jada, heile vegen *he-he* ...må jo det når eg ikkje får start på svinet! Har prøvd å volte opp 0,1 og 0,2...utan hell. Det går ikkje lenger enn til 1,65 (Default er 1,45) Alarmen er iallfall bragt til tausheit..... Går altså framleis på 1050 MHz (100*10,5) Er i ferd med å gje opp for no, men har lagt inn ei melding til ein fyr på eit VIA/ABIT-forum som eg har sett køyrer mitt HK med Piii 1,4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå