Freddy89 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Nå har jeg disse 2 på ønskelisten min. Og jeg spør, hvilken av de bør jeg kjøpe når jeg helst trenger: - En enkel og grei mobil - Gode nyttefunksjoner! - Greit kamera - Rask - Fin i utsendet - Blåtann - God MP3 spiller! - god til å sende sms med - god til å ringe med - 3G er ikke vesentlig for meg, har aldri hatt det på noen av de mobilene jeg har hatt før. - Jeg har litt lyst på klappe telefon, det ser så profft ut. Kan det anbefales? Har bare hatt mobiler med klassisk design. Jeg har bare 2000 kr til rådighet og begge koster så mye. Så, hvilken anbefaler dere? er Z710i god? Endret 6. mars 2007 av Freddy89 Lenke til kommentar
myers Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det klapptelefon du helst vil ha, er jo svare ganske enkelt? Ganske like specs på de to, men synes selv Z710 er den kuleste, og ville nok personlig valgt den Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Z710i er litt tjukk og den har litt dårligere batterikapasitet (blant annet fordi; når innerskjermen lyser, lyser ytterskjermen og motsatt), men det er jo en god mobil. Du vil nok ikke få noe problemer med å sende sms og ringe med den (men det vil du nok ikke med K610i heller) Disse mobilene er jo ganske like da. Lykke til Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 takk for svarene! Er det et veldig stort problem med at skjemene lyser på z710i? jeg skal sette meg i tenkeboksen nå og tenke godt! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 - Jeg har litt lyst på klappe telefon, det ser så profft ut. Kan det anbefales? Har bare hatt mobiler med klassisk design. Ser det profft ut med kamskjelltelefon? Du må nesten selv bestemme hvilken formfaktor du foretrekker, men kan av egen erfaring si at kamskjell/klapp osv er kult i begynnelsen og et irratasjonsmoment etterhvert. Fordelen med kamskjell er beskyttelse av hovedskjerm. Telefonene du nevner er forholdsvis like og fungerer greit til daglig bruk. Personlig synes jeg at K610 ser usedvanlig bra ut. Z710 har radio, det har ikke K610 Z710 har ir, det har ikke K610 Z710 har litt større skjerm enn K610 K610 er mindre i volum, Z710 er for tykk Z710 har EDGE og ikke 3G, K610 omvendt K610 har oppgitt høyere standbytid, men lavere taletid enn Z710. Sammenlikning av de to på gsmarena.com: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...1&idPhone1=1561 Lykke til med valget Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 takker.. nå er jeg nesten overbevist om at jeg skal kjøpe Z710i. tror jeg tar å bestiller den imorgen. så får de problemene og irritasjonene som kommer, komme så får jeg overleve med det. Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 siste spørsmål før jeg gir meg med å mase: Er høytaleren til Z710i god? Lenke til kommentar
myers Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vist du tenker på å høre musikk i den innebygde høytaleren så er den ikke god, men til "høytalersamtaler" er den bra. Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Vist du tenker på å høre musikk i den innebygde høytaleren så er den ikke god, men til "høytalersamtaler" er den bra. 8095409[/snapback] ok. bra.. takk for svaret. da skal jeg se om jeg får bestillt den imårra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå