Newt32 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Fra en e-mail jeg fikk i dag: ICE på mobilen Tenk på de som er glade i deg og legg inn ICE kontaktperson på din mobil. De fleste som kommer ut for en ulykke har mobil på seg, men ambulansepersonell vet ikke hvem de nærmeste pårørende er i adresselisten. Den lure ideen om å ha en felles betegnelse på kontaktpersoner, sendes nå landet rundt. Forslaget er at alle lager en kontakt som heter "ICE" (=In Case of Emergency). Under dette navnet står den/de personer som en mener bør kontaktes. Ønsker en flere personer bruk ICE1, ICE2, ICE3. Det er en enkel sak å få til, er gratis og kan gjøre en stor forskjell når det gjelder. Lag med en gang en ICE-adresse med et telefonnummer, send mailen videre til flest mulig personer slik at navnet "ICE" blir laget og brukt av flest mulig. Lykke til. Jeg har akkurat laget en ICE-kontakt. Jeg oppfordrer deg til å gjøre det samme Endret 6. mars 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ingen dum idé det der, faktisk. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg har hatt ICE-kontakt(er) i et år allerede. Husk gjerne +47 i tilfelle du er i utlandet. Endret 6. mars 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå