VisualStudio Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hei! skal kjøpe nytt hovedkort med socket 775 grunnet oppgradering til C2D, men dette må passe til RAM brikkene mine. PC3200 1GB DDR-DIMM (ja, vet de er gamle, men de funker, og jeg driter ikke penger akkurat nå..) Noen som kan hjelpe meg? Takk Edit: Funker dette? Jeg skal ikke overklokke, så trenger ikke noe stort for øyeblikket Endret 10. mars 2007 av VisualStudio Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 ASrock leverer noen hovedkort som støtter C2D og DDR minne. Har selv prøvd forrige utgave av ASRock 4CoreDual-VSTA og det fungerer helt greit. 2xDDR eller 2x DDR2. Støtter AGP og PCI-E skjermkort. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 ASrock leverer noen hovedkort som støtter C2D og DDR minne. Har selv prøvd forrige utgave av ASRock 4CoreDual-VSTA og det fungerer helt greit.2xDDR eller 2x DDR2. Støtter AGP og PCI-E skjermkort. 8091295[/snapback] Ja, jeg har GeForce 7300 GS PCI-E Så det passer der da? Takk:D Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Skal ikke være noe problem med 7300 GS PCI-E (btw. kortet du lenket til i første post støtter ikke Core 2 Duo) Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Skal ikke være noe problem med 7300 GS PCI-E (btw. kortet du lenket til i første post støtter ikke Core 2 Duo) 8091506[/snapback] OK, tusen takk skal du ha Men en ting til: Er det mulig for meg å oppgradere til 4GB RAM ved å ha 2 DDR-DIMM og 2 DDR2 ? Det går vel ikke? men ejg spør jeg Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det går ikke. Som jeg skrev: enten "2x DDR eller 2x DDR2" Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ok. Jeg skal ha et hovedkort med samme funksjoner som dette Det skal kjøpes fra komplett.no Takk edit: Hva er forskjellen på servicepakke og hjem på døren? Endret 10. mars 2007 av VisualStudio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå