rayman85 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 jeg fikk varen jeg bestillte av netshop, i går. en acer aspire 5112wlmi. http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=42587 jeg leser litt i den ene user`s guide (for: windows xp media center edition tv) der står det: "if yor aspire notebook was bundled with microsoft windows xp media center edition, then your system will also include a meda center remote control. denne finner jeg ikke.. skal det følge med fjernkontroll med acer pcene? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Mulig den sitter i en av spora på siden av maskinen. Slik har iallefall en vennine av meg da. Sjekk iallefall. Lenke til kommentar
rayman85 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Mulig den sitter i en av spora på siden av maskinen. Slik har iallefall en vennine av meg da. Sjekk iallefall. 8090978[/snapback] har sjekket det også.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvorfor ikke ringe Acer suport...... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvorfor ikke ringe Acer suport...... 8091448[/snapback] Lureste man gjør. De kan som regel svare for seg Lenke til kommentar
iSamurai Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Jeg har også denne maskinen, og den har ikke engang innebygget bluetooth, de har tatt den bort fra denne modellen tydeligvis, latterlig å levere den med windows xp media center edition, og uten fjernkontroll Endret 21. oktober 2007 av frodef Lenke til kommentar
iSamurai Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 jeg fikk varen jeg bestillte av netshop, i går. en acer aspire 5112wlmi. http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=42587jeg leser litt i den ene user`s guide (for: windows xp media center edition tv) der står det: "if yor aspire notebook was bundled with microsoft windows xp media center edition, then your system will also include a meda center remote control. denne finner jeg ikke.. skal det følge med fjernkontroll med acer pcene? windows xp media center edition tv ? Er det både windows xp media center edition og windows xp media center edition tv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå