Tøffe-Tetra Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hehe, det er greit Stoolman, det bare virka litt sånn at bare de som har peiling får være med btw, virker som om du må stresse ned litt, postene dine virker nesten farlig seriøse, sleng på litt enya og hent litt skjokolade, så detter pulsen, det kan jeg garantere Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Offentlige profiler? Menes med det at alle skal kunne se min adresse og tlfnr. Føler at det blir litt feil. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du velger hvem skal se de sensitive opplysningene ved å sette et valg i rullemenyen på høyre side Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja men da er man samtidig ikke med i konkurransen. Syns dette virker litt suspekt hele opplegget. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ja men da er man samtidig ikke med i konkurransen.Syns dette virker litt suspekt hele opplegget. 8095158[/snapback] Profilen din kan være offentlig uten at alle kan se personlig informasjon. Du velger selv hvem som skal se den forskjellige informasjonen. Kan f.eks. vise navn offentlig, mens telefonnr kun kan vises av arbeidsgivere. Akkurat den biten har ikke noe med om den er offentlig eller ikke. Og kravet var at den skulle være offentlig bare. Etter hva jeg fikk med meg hvertfall. Edit: Ah.. så nå at det var påkrevd at alt skulle være fylt ut og synlig for alle. Hm.. den reagert jeg også litt på. Men jeg får vel uansett ikke vært med i konkurransen siden det er en stund siden jeg registrerte meg der, så har lite å si for meg. Jeg kommer ikke til å la navn, adresse, og telefonnummer ligge der synlig for alle. Endret 6. mars 2007 av BlackH Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Andre som har problemer med å legge inn nøkkelkunskap og kurs og sertifiseringer? Alt annet funker. Jeg bruker IE 7. Lenke til kommentar
Traktormannen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Med fare for å blottlegge min mangel på kunnskap, hva er forskjellen på VB og visual basic under it-kunnskap-> språk ? Referer man til pre/post .net versjoner? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er det mulig å legge inn fagbrev som valg eller? Vil gjerne se fagbrev som et valg her... Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 jeg la inn mitt fagbrev som kurs/sertifisering. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ja,, jeg har en GIS (geografiske informasjons systemer) utdanning.. og det er data. men dere har ikke noen GIS programmer osv med under Nøkkelkunnskaper. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Skal ta en IT-utdanning, så håper dette også er tilfelle om 5 år. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 I artikelen står det at mange bedrifter bruker CV-databaser for å finne kandidater. Er dette riktig? Nå har jeg aldri lagt ut CV-en min i en slik database, men jeg har i hvert fall et intrykk av at de fleste sjelden bruker slike databaser for å finne kandidater. Hva mener folk? Er det faktisk noen her som har blitt kontaktet etter at de har lagt ut CV-en sin i en slik database? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Ja, har blitt kontaktet flere ganger (3-4) pga online CV, men da av noe jeg vil kalle mindre seriøse aktører.... Endret 15. april 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dette er et godt poeng. Spesielt innen SAP er det stort behov for kandidater og SAP kommer tungt fremover. Jeg skal snakke l.itt med teknisk i morgen for å se om vi kan gjøre noe utover det som er der i dag.. det står uansett på listen over prosjekter. Noen tips om hva som er inngansporten for å jobbe med SAP, ser et kurs koster nesten 100 000,- men er det nok!! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 I artikelen står det at mange bedrifter bruker CV-databaser for å finne kandidater. Er dette riktig? Nå har jeg aldri lagt ut CV-en min i en slik database, men jeg har i hvert fall et intrykk av at de fleste sjelden bruker slike databaser for å finne kandidater. Hva mener folk? Er det faktisk noen her som har blitt kontaktet etter at de har lagt ut CV-en sin i en slik database? 8386877[/snapback] Vel, veldig mange selskaper gir oppdrag til rekrutteringsselskaper når det gjelder å finne potensielle kandidater for høyere stillinger. Da slipper selskapet å finne kandidater selv og de vet at vedkommende som blir ansatt, har gått gjennom flere intervjuprosesser og er godt egnet til jobben. Så det er først og fremst rekruttering-, bemanning, pg personellselskaper som går igjennom online CV-databaser. Har best efaring med CV-databasen til Finn.no Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Sett fristen til en dato etter 18 september så kan jeg og bli med Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det mulig å legge inn fagbrev som valg eller? Vil gjerne se fagbrev som et valg her... 8113065[/snapback] Det er en utdanning, så det er bare å putte det under utdanning Lenke til kommentar
hwl Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det bare hos meg, eller fungerer ikke CV-portalen som den skal, får bare en hvit side både i Explorer og Firefox, bruker linken her: CV Portal Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Linken er død her også hwl.. de fixer vel etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå