Gjest beritellingsen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Den prestisjetunge britiske musikkavisen NME delte i helgen ut sine priser for fjorårets musikk, og Muse fikk den gjeveste av alle. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg må si jeg har sansen for Muse. Til tross for beskjedne tre artister greier de å produsere mer lyd enn mange andre band. Ikke bare det, men musikken deres er jo faktisk bra i tillegg. Når det er sagt synes jeg deres siste album er noe dårligere enn de tidligere. Skjønt jeg likte det bedre etter å ha hørt igjennom det et par ganger. Favorittalbum er enten Origin of Symmetry eller Absolution. Disse to albumene er forsåvidt ganske så like bra spør du meg. De har fullt fortjent prisen spør du meg. Nå kommer jo slikt ann på smak og behag. Muse sin musikk behager mine ører og prisen synes for meg derfor vel fortjent. Andre synes kanskje ikke dette, men det får være så. Snorre Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Forsåvidt fortjent det, selv om Black Holes-skiva er oppskrytt så til de grader. Muse burde hatt denne prisen allerede i 2002 etter Origin kom ut. Og om de var like bra live i 2002 som når jeg så de i 2003 så burde de lett plukket best live act også. De er forøvrig fremdeles et forrykende liveband, men på en helt annen måte enn for noen år siden. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg er forsåvidt enig i at "Black Holes and Revelations" er et oppskrytt album. Førsteinntrykket var på langt nær noe godt, og albumet er langt på nær like bra som de tigliere albumene til Muse. Musikkvideoene er kule, men det er isåfall det. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg er forsåvidt enig i at "Black Holes and Revelations" er et oppskrytt album. Førsteinntrykket var på langt nær noe godt, og albumet er langt på nær like bra som de tigliere albumene til Muse. Musikkvideoene er kule, men det er isåfall det. 8103258[/snapback] Jeg er uenig. Origin of Symmetry er fortsatt deres beste album, men BH&R overgår både Absolution og Showbiz spør du meg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det har dem virkelig fortjent. Endelig får Muse den kritikken de skulle hatt for lenge siden. På den andre siden får ikke vi fans beholde dem for oss selv lenger... Men shit au. Dette kan jo ikke føre til annet enn at vi kan vente oss enda mer fra den kanten. De topper jo albumene sine hver gang, og da jeg ikke trodde det var mulig å lage et bedre album, kom de jammen meg med Black Holes... som jeg personlig anser som en av tidenes skiver uavhengig band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg