runeron Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har en del gammel hardware liggende å slenge, så tenkte jeg skulle sette sammen en liten server-PC.. Det jeg ikke har til overs derimot, er ekstra kabinett. Jeg er for lat/gjerrig til å kjøpe et nytt ett, så det jeg lurer på er hvordan jeg kan starte PC'en etter uten front-panel med start knapp (renska ut innmaten av en gammel videospiller).. Sikkert latterlig enkelt, men spør no lell! Er det mulig å bare sette en jumper på POW pinsene? Hadde vært flott om noen hadde visst svaret:) * Ikke at det er viktig, men vet jo aldri. Hovedkortet er et antikk ABIT AB-BH6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har en del gammel hardware liggende å slenge, så tenkte jeg skulle sette sammen en liten server-PC.. Det jeg ikke har til overs derimot, er ekstra kabinett. Jeg er for lat/gjerrig til å kjøpe et nytt ett, så det jeg lurer på er hvordan jeg kan starte PC'en etter uten front-panel med start knapp (renska ut innmaten av en gammel videospiller).. Sikkert latterlig enkelt, men spør no lell! Er det mulig å bare sette en jumper på POW pinsene? Hadde vært flott om noen hadde visst svaret:) * Ikke at det er viktig, men vet jo aldri. Hovedkortet er et antikk ABIT AB-BH6 8090797[/snapback] du kan starte et hovedkort ved og sette en jumper over PWR pinsa og så ta de vekk når den har startet (selv om det hat lite og si at den står inne hele tiden...) eller bare gjøre det slik jeg gjør det når jag skal starte eldre hovedkort: ta frem en nøkkel og kortskutt de pinsa... Lenke til kommentar
runeron Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Glimmers, var det jeg satsa på, men ville spørre først takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå