ZeBuLoN@☂ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Default i Vista er at alle nedlastinger fra nettet legger seg på skrivebordet. Hvordan kan jeg endre til en mappe jeg velger selv? Lenke til kommentar
itfolk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvis du bruker IE da kan du gå på Verktøy -> Alternativ for internet og nedlastinger. bla gjennom da velger en mappe som du vil brukes som default lagrings mappe. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Default i Vista er at alle nedlastinger fra nettet legger seg på skrivebordet. Hvordan kan jeg endre til en mappe jeg velger selv? 8090749[/snapback] Det spørs jo hvilken nettleser du bruker. Men hvis du bruker IE7 og velger "Lagre mål som..." så får du jo opp en boks hvor du kan velge selv hvor filen skal legges Endret 6. mars 2007 av pmarius Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Selvfølgelig! Det hadde jeg helt glemt bort. Takker så mye Problem løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå