Jan-Inge Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Tja. Etter en hyttetur med fest så måtte vi tømme utedassen som takk for lånet. Den var dritfull av faenskap. Heldigvis slapp jeg å bære kassa og sto litt unna, men når det rant ut rødt blod sammen med dritten og lukta slo i mot deg 10 meter unna kan jeg aldri glemme det. Noen hadde mensa oppi der og det blanda seg! Det lukta værst! Det stod 10 stykker over hele tomta og brakk seg. Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ting som lukter værst, men som samtidig smaker godt. - Med en gang man åpner en pakke kokt skinke - Ostepopp - Endt rekeparty 8103690[/snapback] ostepop! <3 skjønner ikke åssen det er mulig at noe kan lukte så ille, men samtidig smake dritgodt Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Gammalt piss. Bæsj. Tilstatt lukt på acetylen. Lukt på papirfabrikker. Og sist,brent hår! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Garderobeskapa på fotballmuseet på Ullevål Stadion Mange uker gammalt svette Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Tja. Etter en hyttetur med fest så måtte vi tømme utedassen som takk for lånet. Den var dritfull av faenskap. Heldigvis slapp jeg å bære kassa og sto litt unna, men når det rant ut rødt blod sammen med dritten og lukta slo i mot deg 10 meter unna kan jeg aldri glemme det. Noen hadde mensa oppi der og det blanda seg! Det lukta værst! Det stod 10 stykker over hele tomta og brakk seg. 8124969[/snapback] Å fy f*** får brekninger av å tenke på det der Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg måtte bruke et offentlig toalett idag. Dritlukta der inne var så jævli at jeg fikk tpårer i øynene. Det var grusomt. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Strutsebæsj. Jeg skal aldri besøke strutsefarm igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg hadde en grilla kylling...............Når jeg så kom på det plutselig, og åpna ovnen, lukta det en merkelig blanding av surt og råttent, kyllingen var dekket med grønt hår og det kravla små larver i det harske fettet................... Nice! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kattepiss er høyt oppe på lista. Prøv å vaske en dør som har blitt pisset på av en katt, og ta et dypt magadrag gjennom nesa. Stol på meg, du kommer til å besvime. Hundebæsj er også helt jævlig. Hendte av og til at bikkja mi (god bless her soul, R.I.P.) hadde uhell innendørs, og hvis man sitter og tørker og glemmer å bare puste med munnen i et halvt sekund er man i et mikroskopisk gasskammer fullt av avsindige, djevelske odører. Ellers er ting som gammelt piss (prøv å la pisset modne seg i dass med lokket på i 24 timer, åpne lokket og dø), diaré og gammelt øl veldig lavt i kurs her i huset. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) skikkelig sur og gammel melk.. husker en gang på barneskolen att vi fant en melkekartong som var flere måneder gammel, og gjett hvem som måtte ødelegge den.. måtte evakuere hele gymsalen.. helt_jævlig lukt Endret 12. mars 2007 av Simkin Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Topic sier det meste. Hva mener du er verdens verste lukt? Begrunn svaret ditt For min del er det når man åpner oppvaskmaskinen når det står masse skitne tallerkner og lignende inni og det stiger en lukt ut som nesten får meg til å kaste opp! 8090634[/snapback] jurg Lenke til kommentar
jurg Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Topic sier det meste. Hva mener du er verdens verste lukt? Begrunn svaret ditt For min del er det når man åpner oppvaskmaskinen når det står masse skitne tallerkner og lignende inni og det stiger en lukt ut som nesten får meg til å kaste opp! 8090634[/snapback] jurg 8140885[/snapback] Jeg lukter alltid vondt etter en natt med deg, kjære. Lenke til kommentar
oLe89 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har tre ting på min liste som kan nevnes som slagere: 1. Inne på en Grisefarm (du får seriøst ikke puste) 2. Nyåpna Skinkeboks.... (sier seg selv) 3. Hundedritt (det under skoa ....jeez -.- ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå