Gå til innhold

Hva mener du er verdens verste lukt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm, det verste jeg har lukta noensinne må være en luftwaffe bruttern slapp etter å ha vært dårlig i magen i Columbia. Vi måtte gi tapt for lukta og flykta ut av leiligheten hans mens vi brakk oss. :p

Ellers er jo svette/våte ullsokker + skosvette en god gammel klassiker.

Lenke til kommentar

Lukten fra en gjenglemt, uspist matpakke i skolesekken. Den hadde ligget der hele sommerferien, altså rundt to måneder. Når jeg åpna lokket på matboksen spredde det seg en helt uforklarlig ekkel lukt ut i hele rommet. Vet ikke helt hva jeg hadde hatt på skivene, men det luktet ihvertfall helt for jævlig.

Lenke til kommentar
Odøren av ekskrement er lavt verdsatt hos meg. Ostepop lukter heller ikke særlig godt. Hater den tunge, ekle lukten som slår deg i trynet når man lukter på en ostepop.

8091030[/snapback]

Ånden til en som nettopp har spist ostepop, lukter rett og slett konsentrert ostepop. Ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar

Dette er ikke verdens ekleste, men verste tråd. De fleste som er blitt nevnt er ekle, men de fleste nevnte har kun psykisk effekt.

Det er sterke lukter som salmiakk ol som er ille.

Er en tank på fabrikkområdet som dem luftet en dag, luktet som sterk hårfarge. Svei no helt for j*vlig i nesen når man gikk forbi.

Ekleste lukta er vel avføring generelt, hater når folk har lind mage og driti oppover hele dassen men ikke vasker doen etter seg så må jeg gjøre det.

Lenke til kommentar

Det utvilsomt verste jeg har kjent er da vi reiste til hytta med en kjølebag med 5kg elgkjøtt i.

Da vi fire måneder senere kom tilbage til hytta fant vi ut at vi hadde glemt igjen kjølebagen fra sist gang....Det var ikke bare lukt, men masse gasser og mye vann.

Lukte mildt sagt grusomt! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Topic sier det meste.

Hva mener du er verdens verste lukt?

Begrunn svaret ditt

For min del er det når man åpner oppvaskmaskinen når det står masse skitne tallerkner og lignende inni og det stiger en lukt ut som nesten får meg til å kaste opp!

8090634[/snapback]

Oppkast. Røkt laks og rødvin. Som oppkast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...