Gå til innhold

Hva mener du er verdens verste lukt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smørsyre, ingenting kommer i nærheten.

8094690[/snapback]

Joda. Har du prøvd å koke det, sammen med noen alkoholer ++ (konsentrert) ?

Ellers er nok H2S (hydrogensulfid) det stoffet jeg synes lukter værst av det jeg har kjent. Rett og slett en helvettes konsentrert kloakklukt.

Lenke til kommentar

Jeg jobber på en mat-butikk, og på lageret sto det engang en kasse med egg, som hadde stått der, gud vet hvor mange måneder, de var SKIKKELIG råtne.

Så var det da selvfølgelig en som hadde veltet hele kartongen utover, og det rant råtten egge-gugg utover gulvet.

...

DET... lukta vondt!!

Fy faen, det er hinsides all fornuft å prøve å beskrive det til noen som ikke selv har luktet det. Det er en helt ubeskrivelig sur og djevelsk lukt, avføring lukter roser i forhold.

Lenke til kommentar
Jeg jobber på en mat-butikk, og på lageret sto det engang en kasse med egg, som hadde stått der, gud vet hvor mange måneder, de var SKIKKELIG råtne.

Så var det da selvfølgelig en som hadde veltet hele kartongen utover, og det rant råtten egge-gugg utover gulvet.

...

DET... lukta vondt!!

Fy faen, det er hinsides all fornuft å prøve å beskrive det til noen som ikke selv har luktet det. Det er en helt ubeskrivelig sur og djevelsk lukt, avføring lukter roser i forhold.

8096166[/snapback]

Har seg faktisk slik at råtne egg lukter fis, ettersom det er samme gassen. Men styrken varierer jo, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Synes det er mange stygge lukrt, men jeg kan heldigvis rømme fra de fleste av dem. Men noen av luktene jeg synes er værst, er den som kommer av mennesker som ikke vasker seg, og går slik, hvis de i tilleg røyker er det ekstra ille: fett hår, sur svettlukt, gammel røyklukt, andre odører som en skitten menneskekropp produserer + alle luktene som setter seg i klær som er brukt i alt for lang tid i strekk. Har sitti atme en slik på bussen engang. Huffameg, kom meg ikke til å flykte heller, siden jeg satt på det innerste setet der jeg hadde sovnet, jeg våknet av lukta. I tillegg luktet han øl/sprit, deilig avslutning på en lang skoledag var det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

En kunde på jobben, alkis.

Lukter som han har badet i en blanding av piss, svette og øl som på forhånd har blitt kokt.

Helt horribelt, lukta slår deg i fjeset, du får tårer i øya og du ønsker å stikke deg i den delen av hjernen som styrer luktesansen med en gaffel.

(jobber på rema 1000) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...