Gå til innhold

Hva mener du er verdens verste lukt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper den lukten som kom etter at en tupperware boks, som jeg hadde hatt med meg gryterett til lunsj i, ble åpnet etter gud vet hvor mange uker kvalifiserer. Fy for en stank. Klarte så vidt å åpne og lukke oppvaskemaskinen og sette den på uten å spy. Måtte ha pauser ver gang jeg skulle trekke pusten. Dvs løpe gjennom gangen og inn i stuen for å få tilnærmet ren luft. Brak meg hele tiden når jeg sto der.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Odøren av ekskrement er lavt verdsatt hos meg. Ostepop lukter heller ikke særlig godt. Hater den tunge, ekle lukten som slår deg i trynet når man lukter på en ostepop.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Råtten sild er den mest jævlige lukta jeg vet om. Aetat hadde ringt (da jeg var arbeidsledig) og sa at de trengte hjelp på den lokale slipen, så jeg møtte der og der lå det en fiskebåt der som hadde ligget i 8mnd fullasta med sild som måtte tømmes før den kunne hugges opp, at den lukta som kom da jeg åpna lasteluka kunne snudd en død mann i grava er jeg neste sikker på ,den var forjævlig. Da vi var ferdig med å tømme båten så stanka jeg råtten sild i 2 uker etterpå ingen såpe greide å fjærne stanken skikkelig.

Lenke til kommentar
Odøren av ekskrement er lavt verdsatt hos meg. Ostepop lukter heller ikke særlig godt. Hater den tunge, ekle lukten som slår deg i trynet når man lukter på en ostepop.

8091030[/snapback]

Flere sier at ostepop ikke lukter godt ... Jeg har aldri reagert på lukten ... :dontgetit:

Svette er vel det jeg misliker mest. I hvert fall som jeg kommer på nå.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en grilla kylling m/fett stående i aluminiumsform i ovnen i 2 uker. Det var i min startfase som hybelboer. Når jeg så kom på det plutselig, og åpna ovnen, lukta det en merkelig blanding av surt og råttent, kyllingen var dekket med grønt hår og det kravla små larver i det harske fettet.

Jeg måtte selvsagt lufte ut ovnen for å noensinne kunne bruke den igjen, som resulterte i at den sure råtne stanken fylte hele hybelen min i flere dager etterpå. Vaska ovnen med zalo og ovnsvask etterpå. Den lukta sitter i bakhodet, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Verste jeg har luktet er en slags superlim sløydlæreren min hadde. Det var to tuber som måtte blandes sammen. Å, fy faen, så sterk og ekkel lukt, hadde jeg satt nesa rett ved tuben og tatt et alvorlig sniff, ville jeg kastet opp.

Men limet funket bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...