skylinepower Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 har laget en test til klassen nå som jeg vil sende via its learning, hvord er sender jeg den? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Du vil få en link som du skal bruke når testen er laget. Denne sender du så til klassen via det interne meldingssystemet på it's:learning. Endret 6. mars 2007 av Joddleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vi har ikke muligheten til å lage tester enda (tror jeg). Sjipe lærere. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 jeg har laget en test jeg, men vet ike hvordan jeg sender den Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Snakker du om test eller undersøkelse? For å ta en test må man være medlem i det respektive faget for å ta testen. Man navigerer seg da selv frem til denne. For å ta en undersøkelse må du velge "ekstern" for at undersøkelsen skal kunne tas av andre enn medlemmer av prosjektet. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 For å ta en test må man være medlem i det respektive faget for å ta testen. Man navigerer seg da selv frem til denne. det test jeg snakker om ja, men hvis jeg setter de til får ikke de tilgang til og endre den da? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er kun prosjektlederne som kan endre tester, ikke prosjektdeltakerne. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) sant? da kan jeg sende det til vennen mine da? Endret 6. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hæ? Hva mener du med sende til vennene dine? De som skal ta testen må være prosjektdeltakere. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) ja jeg setter på vennen der også kan de ikke gjøre noe med undersøkelsen post 2000 Endret 6. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 så hvis jeg setter til noen prosjekt ledeer (venner) så får de testen og de kan ikke styre testen(endre den altså)? stemmer alt dette? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du bruker jo funksjonen som heter Tilganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 post 2000 8092576[/snapback] Etter mye spamming, så gikk det til slutt, ja... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 så hvis jeg setter til noen prosjekt ledeer (venner) så får de testen og de kan ikke styre testen(endre den altså)?stemmer alt dette? 8092740[/snapback] stemmer dette da? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Prosjektledere har jo i utgangspunktet rett til å redigere/slette alle elementer i et prosjekt. Men tror du kan endre dette under Tilganger. Det er jo faktisk ikke værre enn å bare prøve det ut selv Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 har lært det og prøvd det så kan det nå TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå