Gjest Jente19 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg er ei jente som har en del erfaring innen sex, men har ikke prøvd så alt for mye fordi jeg er litt usikker. Jeg synes doggy er veldig godt, men opplever at den detter ut en del, noe som setter en demper på sexopplevelsen. Er det normalt? Og jeg føler også at rumpa mi er "i veien", hvordan er det å ha sex med en kraftig jente? Og en anne ting, når jeg rir så vet jeg liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, jeg er så redd for å skade gutten ettersom jeg er litt kraftig. Og skal det gå fort eller sakte? Hva er det verste jeg kan gjøre? Setter veldig pris på seriøse svar. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Når du rir han så la han holde deg rundt hoftene og styre farten/deg, så gjør du hvertfall ikke noe feil. Har vært borti en jente som var redd for å ri for hardt for kuken kunne knekke, men jeg tror det skulle gå fint. Jeg har aldri blitt skadet av sex. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg hadde en... småkjip opplevelse første gang jeg hadde sex og ridde, det var vondt for ham. Jeg har vært på topp siden den gang, og er mye mer erfaren nå, men jeg kommer liksom ikke over det. Er det noen andre som har noen innspill? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 prøv 69 ingen kan vel bli skadet i den. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Tror greia for gutter er at de bare må spre beina litt, så ballene ikke kommer i klem. Da skal det nok gå greit å ri. Doggy? Vel, så vidt jeg veit blir det dypere penetrering om du presser brystet og overkroppen ned i senga/underlaget, og bare skyter stjerten til værs, altså jeg tipper den ikke detter ut så lett heller Lenke til kommentar
epyks Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 prøv 69 ingen kan vel bli skadet i den. 8141395[/snapback] Jo, faktisk, det tror jeg man kan. Om mannen ligger på toppen, noe som er relativt dumt gjort, så kan kvinnen bli kvalt. Men mannen burde vel merke at noe er galt der nede, da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg er ei jente som har en del erfaring innen sex, men har ikke prøvd så alt for mye fordi jeg er litt usikker. Jeg synes doggy er veldig godt, men opplever at den detter ut en del, noe som setter en demper på sexopplevelsen. Er det normalt? Og jeg føler også at rumpa mi er "i veien", hvordan er det å ha sex med en kraftig jente? Og en anne ting, når jeg rir så vet jeg liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, jeg er så redd for å skade gutten ettersom jeg er litt kraftig. Og skal det gå fort eller sakte? Hva er det verste jeg kan gjøre? Setter veldig pris på seriøse svar. 8090566[/snapback] At den detter ut kan komme på dårlig "timing" fra begge sider. Spørs vel om dere begge hjelper til og at dere ikke klarer å finne en felles rytme. Når du rir så er det egentlig det værste som kan skje, så vidt meg erfart er at kuken detter ut og dama da setter seg på den rett og slett, ellers så er det ganske lite som kan gå galt sånnsett. Ta det rolig og se på gutten. Se på ansiktsutrykket, man kan lese ganske mye ut fra det om han liker det eller ikke vil jeg anta (nei jeg har aldri ridd en gutt for de som kom til den konklusjonen) og prøv deg fram rett og slett Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg er ei jente som har en del erfaring innen sex, men har ikke prøvd så alt for mye fordi jeg er litt usikker. Jeg synes doggy er veldig godt, men opplever at den detter ut en del, noe som setter en demper på sexopplevelsen. Er det normalt? Og jeg føler også at rumpa mi er "i veien", hvordan er det å ha sex med en kraftig jente? Og en anne ting, når jeg rir så vet jeg liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, jeg er så redd for å skade gutten ettersom jeg er litt kraftig. Og skal det gå fort eller sakte? Hva er det verste jeg kan gjøre? Setter veldig pris på seriøse svar. 8090566[/snapback] Gutter tåler en del, og om du ber ham om å si ifra om det gjør vondt når du rir ham så kommer neppe noen til skade. Forøvrig er det ikke spesielt farlig å prøve nye posisjoner. Gutten har neppe noe særlig imot å variere litt innimellom. Kama Sutra kan være interessant lesning. prøv 69 ingen kan vel bli skadet i den. 8141395[/snapback] Lett å sette et kne i trynet på den andre mens man kommer i posisjon da... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Doggy? Vel, så vidt jeg veit blir det dypere penetrering om du presser brystet og overkroppen ned i senga/underlaget, og bare skyter stjerten til værs, altså jeg tipper den ikke detter ut så lett heller 8141566[/snapback] Dårlig erfaringer med det du sier der... Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Misjonær er en mulighet da.. der kommer man frem uansett, kommer ann på hvor kraftig du er... men misjonær har jeg trua på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg