Benbjo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg vurderer sterkt å modifisere min Wii med en Cyclo Wiz chip, da denne snart får støtte for importspill og kan oppgraderes via DVD-rommen på Wii. Noen som vet hvor jeg får gjort dette billigst mulig? Vet kun om Mobilbutikken.com. De skal ha 900kr for chip+montering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 http://www.modnet.no/index.php?cPath=135_136 Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du kan få Cyclo Wiz chip'en fra Divineo.com til US$ 39.99 (ca. 250 kr - vær obs at tollgrensa er 200 kr), men du må montere selv. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det noen som vet hvor man kan få modifisert wiien med wiikey chip? Etter å ha lest om CycloWiz på div forum har jeg blitt veldig skeptisk til den chipen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Noen grunn til at du er skeptisk til den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 du burde vente litt til før du modder, det er veldig i starten nå, kommer garantert en som er mye bedre om noen mnd. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 *Mine inlegg* Vurderer å montere chip i min Wii også. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Samme her, det blir et must når det først kommer god chipper på markedet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvorfor ikke kjøre en softmod foreløbig?? Og få chip montert når det kommer noe bra chip..?? Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen grunn til at du er skeptisk til den? 8093551[/snapback] her er noen av ryktene angående chipen: - Den leser ikke platene i full hastighet(6x). Dette resulterer i at noen spill hakker, mens andre ikke kjører i det hele tatt. - I tre uker har de lovt at updaten skal komme "den her uken". - Hvis du skal oppdatere chipen må du installere en ekstern av/på bryter. Og hvis du glemmer å slå av bryteren ødelegger du wiien - Mange er tvilende til at den går an å oppdatere i det hele tatt. Nå er det kommet en chip som heter "Wiikey". Så langt har jeg bare lest positive omtaler om den så det er chipen jeg vil gå for. Nå trenger jeg bare en som kan installere den for meg. cossiemk1: Hvilken softmod er det du snakker om? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Høres ikke bra ut :S Leste akkurat dette: - Direct boot of NTSC Wii imports on NTSC consoles (no patch needed) - Direct boot of PAL Wii imports on NTSC consoles (no patch needed, partial compatibility) - Direct boot of NTSC Wii imports on PAL consoles (no patch needed, partial compatibility) - Runs imported GC games (partially without swap) - Perfect compatibility (100% of games are working) - Improved read (no more slowdowns) - Compatible with DVD-R, DVD+R, DVD-RW and DVD+RW (no bitsetting required) Kommer i oppgraderingen. Avventer og skjekker om man faktisk kan oppgradere chippen via dvd-rommen da så kan faktisk Cyclowiz virke som er god chip for øyeblikket. Endret 6. mars 2007 av Benbjo Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Det høres smart ut. Hvis det viser seg at de faktisk kommer ut med en oppdatering sor ikke krever den eksterne bryteren så kan nok Cyclowiz bli en helt ok chip. Men ikke håp på for mye. De har tross alt snakket om denne oppdateringen i tre uken nå. Edit:sendte deg en pm cossiemk1. Det er første gangen jeg har sendt en pm så du må si i fra hvis du ikke fikk den. Endret 6. mars 2007 av sphaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå