christarden Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Var usikker på valg av tittel på topicen, men håper dette fungerer. Vurderer selge min tillitsfulle shuttle etter litt over 1 år med hard gaming. Så kunne trengt noen tips til hvor mye jeg kunne fått for denne om jeg skulle selge den nå. Hardware er som følger: Shuttle SN25P AMD XP 3700+ OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition GeForce 6600 1x 200 GB hdd 1x 220 GB hdd Vet ikke om det er så mye mer som trengs å tilføyes, pcen er i tipp topp stand, aldri hatt noe problemer med varme eller noe slikt. Eneste som er negativt ved denne pcen er vel skjermkortet som er veldig lumpent forholdt til det andre. Men har ikke ført til noen store problemer for meg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei! Jeg vil tro den er verdt et sted mellom 3000 - 4000 kr, men du kan nok få en del mer enn det for den om du er heldig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
christarden Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Ok, har en som vil kjøpe den av meg for 5000, så bør vel nesten si meg fornøyd med det jeg da Takk for svar vertfall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ok, har en som vil kjøpe den av meg for 5000, så bør vel nesten si meg fornøyd med det jeg da Takk for svar vertfall! 8091628[/snapback] Det burde du så absolutt si deg fornøyd med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå