Gå til innhold

Tv-ut på geforce 3 Ti 200

Nimda

Anbefalte innlegg

Jeg byttelåner kort med en kamerat, og får ikke til tv-ut. Når jeg går inn på skjerminstillinger, og valg av enhet er muligheten for å velge tv som utdataenhet grå, dvs at den står der, men at det ikke går an å trykke på den. hva må jeg gjøre for å endre dette? kortet er forøvrig et PalitDaytona Geforce 3 Ti200

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-09 22:51, skrev Typhon:

Men TVTool funker vel bare i 15 minutter?

Registrer den da, koster ikke mer enn 73 kroner eller noe sånt. Selv betalte jeg med VISA og fikk regkode og hele pakka dagen etter. Vel anvendte penger :smile:

Lenke til kommentar

Har Point of View Geforce3 ti200 selv. Fikk det heller ikke til å funke før jeg brukte TV-tool. Problemet er så vidt jeg har forstått at ikke alle TVer sender sterkt nok "svar" signal tilbake. Dermed vet ikke grafikkortet at det er tilkoblet en TV.

Så installer siste TV-tool drivere. Det er en drøss med forskjellige innstillinger der du kan prøve(prøv med og uten Dual View). Hvis dette ikke fungerer du kan prøve med en annen kabel, overganger kan føre til problemer hvis du må ty til det. Siste mulighet er å prøve et annet TV, det er jo alltids en mulighet at det er der problemet ligger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...