Xell Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 jeg har nå fått opp adsle linja mi, men jeg har et major problem. Ofte når jeg starter maskina og logger på nettet får jeg ikke kontakt ut. Hvis jeg rebooter får jeg de samme problemene med en gang, men det løser seg gjerne raskt (første start kan jeg holde på å lenge det er... ingen kontakt) Det er tilsynelatende ingen problemer ned opkobling. kan det være modemet eller er det telenors software?? eller er det noe annet?? i device manager får jeg opp 3 elementer: ND010 Ethernet/Fast Ethernet PCI Bus Adapter (netverkskort??) NTS Ethernet P.P.P.o.E Adapter (modem??) WAN miniport(PPP over Ethernet Protocol) (???) Har jeg rett på de to første og hva slags funksjon har den tredje?? Jeg kjører win2k og har alcatel adsl modem. Lenke til kommentar
knut Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Jeg ville fjernet programvaren til telenor og lagt inn raspppoe. Jeg tror det skal være en guide om hvordan den skal legges inn på http://www.online.no Denne gir bedre ytelse, og er mye mer kompatibel enn telenor sitt program. Du bør også skru av og på modemet, og la det stå på et minutt's tid før du prøver å koble deg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå