Henrik_H Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Toshiba SAT A100-998 VS HEL80 HEL80 med 2g minne, 160GB harddisk og CORE 2 DUO T7200 prosseor, den kommer da på ca 11000,- Har bestemt meg for en av disse dataene, men er usikker. HEL80'en har jo bedre spec, men har lest at en del har små problemer med disse, bla vifte som går hele tiden, dinside.no klager over at prosessoren ikke "yter maks" osv.. Også hørt at flere ikke er helt fornøyd med leveringstiden fra multicom. Ved kjøp av Toshibaen vil jeg jo få en pc klar til å startes. Også hørt mye godt om kvaliteten på Thoshiba. Pc'en skal hovedsaklig brukes til internett, litt foto/videoredigering og noen enkle 3d programmer. Vil gjerne at pc'en skal være så støysvak som mulig. mvh Henrik som snart vil være "laptop eier"!! Endret 6. mars 2007 av Henrik_H Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Skjermkortet er jo også som natt og dag da GO7600 yter nesten dobbel så bra som GO7300..... Lenke til kommentar
hwarangdo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Toshiba med NVIDIA® GeForce™ Go 7600 og innebygde Harman Kardon-stereohøyttalere(hvis du ikke har noe imot 17'' skjerm): http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...77;c:36159;r:pg Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Faktisk er vifta på toshibaen mye verre en HEL80 ifølge flere tester, hastigheten varierer hele tiden og gir store utblåsninger, 99% av alle bærbare har vifte som går hele tiden, men om den er tilnærmet lydløs så gjør det jo ikke noe En jeg kjenner som har HEL80 synes den er stillegående ihvertfall. Lenke til kommentar
Kim The King Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har lest at det er mange som sier at HEL80 støyer en del, men jeg kan ikke fatte og begripe hvordan de får det til. Selv om jeg gir maskinen mye å jobbe med så er det ytterst sjelden at maskinen bråker. Lenke til kommentar
Henrik_H Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Da er hel80 med t5600, 2gb ram og 160gb harddisk bestillt! Gleder meg! Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå