itfolk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei, Jeg skal lage en bilde galleri av bilder som jeg tar og legge dem på min hjemme side. Jeg letter etter en slik script kan noen hjelpe meg med å finne scripten? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ikke verre enn å søke på "tree menu" hos Google. Da fikk jeg opp sida til tree menu (?), i hvertfall treemenu.net, og der ligger det en demo og download osv. Prøv å søke en gang eller to neste gang Lenke til kommentar
itfolk Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Ikke verre enn å søke på "tree menu" hos Google. Da fikk jeg opp sida til tree menu (?), i hvertfall treemenu.net, og der ligger det en demo og download osv. Prøv å søke en gang eller to neste gang 8093610[/snapback] Takk for hjelpen. Skal prøve det! Er det noen andre som har bedre løysning. Det er ikke så lett å installere. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva med den her? Jeg brukte den da jeg var helt nybegynner med HTML og JS, og den er lett å bruke hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå