Noiz Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei eg er lei av wow og vil spille eit annet spel.. noen som har eit bra.. IKKJE VANGUARD Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hadde hjulpet om du sa hva å hvilken spill du liker å spille Vell cs er et godt online spill, men om du liker RPG kunne du kansje prøve oblivion! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 liker ikkje CS.. har prøvd oblivion.. liker spill du må komme opp i lvl :!: Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 liker ikkje CS.. har prøvd oblivion.. liker spill du må komme opp i lvl :!: 8090345[/snapback] Oblivion = Komme opp i lvl. SW KoTOR 2 er bra spill Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 takk..med har og tenkt på de der freedom fighter :!: .. er de no bra? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Baldur's Gate 1, 2 og tilleggspakker. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dark Messiah of Might and Magic! Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Da anbefaler jeg Diablo 2 om du ikke har prøvd de! Endret 6. mars 2007 av NikkoDee Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 men om du liker RPG kunne du kansje prøve oblivion! 8090332[/snapback] Om du liker rpg så bør du holde deg unna Oblivion. Baldur's Gate 1, 2 og tilleggspakker. 8090403[/snapback] Støttes! ... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kan anbefale Neverwinter Nights jeg, har dog ikke testet NwN2 men ena var bare knall bra den. Anbefales. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Diablo 1 Diablo 2 Lord of Destruction (Skrivefeil op den sitste tror jeg) Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvis du har lyst på et nytt MMO kan du jo se om du finner noe spennende her: http://www.mmorpg.com/index.cfm?bhcp=1 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva med Guild Wars? er som WoW, bare gratis og litt dårligere(min mening=) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva med Guild Wars? er som WoW, bare gratis og litt dårligere(min mening=) 8094023[/snapback] GW er kjedeligt. Ingen "free" føelse i spillet. Nesten ingen steder å gå noe som du kan på andre MMORPG spill. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Shenmue 2. Ingen levler, men mye frihet. (Xbox) Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hvis du ser etter et annet MMORPG spill, så vil jeg absolutt anbefale EVE Online Det er et spill som foregår i rommet. Er ingen begrensninger på hva du kan gjøre i EVE med den characteren du lager. Og en annen ting som også er bra, er at det er real time trening på skillene du trener, altså selv om det er downtime eller hvis du er logget av, så trener du fortsatt skillene Også er PVP systemet i EVE veldig bra, fordi i EVE så har du faktisk mulighet til å tape, altså det kan være en stor risiko å gå ut i PVP hvis du ikke vet hva du holder på med , for i EVE så kan du virkelig tape stort, som da for eksempel kan være et veldig dyrt skip, og du kan også tape mange dyre items som ikke er mulig å få tak i på market. Så du kan tape store penger (Isk) på å tape i PVP. Men så er det jo veldig kult å vinne i PVP da , siden du får jo loot'en til han du dreper, og det kan du tjene mye penger (Isk) på hvis du er heldig. Og pluss at du får et skikkelig action kick Men skal ikke forklare så alt for mye her, kan bli en roman her hvis jeg skal skrive ned alt. Så hvis du lurer på noe, så pm meg her. Og for å vise hvordan det er å fighte i PVP i EVE, så kan du jo se på disse video'ene som jeg linker til nedenfor her. Noen av filmene kan ta ganske stor plass. EVE film 1: DaMiGe Control - Path To Curse (940 MB) Er film i fra det samme corp'et som jeg er i EVE EVE film 2: Seizure Of Power (600 MB) Er også en film i fra samme corp som jeg er i EVE. EVE Trailer: EVE Online Revelations Trailer (45 MB) Dette er den nyeste traileren til EVE Online. Er bare å 'Lagre lenke som' på de 3 linkene ovenfor hvis du bruker Firefox. Så håper du ser EVE Online som et interesant spill. Og skulle det interesant, så kan du bare sende meg pm med spørsmål hvis du lurer på noe om EVE. Endret 6. mars 2007 av Terminator 3 Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Støtter Eve faktisk. Spilte det en stund. Der har du spill å sette deg inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå