eigan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg heter Ulla og er 36 år. Jeg liker å lese og snekre, og om sommeren pleier jeg å grave blomster opp og ned i hagen. Det er jo umulig å bestemme hvor de passer best! Og jeg elsker å plukke sopp. Har du prøvd det? Det er helt magisk å komme over et stort felt med gylne kantareller. Da gjelder det å huke seg ned, helt stille, og fylle kurven uten at noen andre legger merke til det. Andre ting? Jeg er skikkelig skvetten og hopper til ved uventede, høye lyder. Dessuten kan jeg være glemsk og rotete og leter ofte etter nøklene og lommeboka mi. Det hender jeg chatter på nettet og jeg sender SMS`er hver dag. Og så er jeg skikkelig forelsket i mannen min. Han er tannlege, men drømmer fortsatt om å bli rockestjerne. Datteren min er åtte år og rockering-stjerne. Hun kan holde på i lange tider uten at ringen detter ned. Vi tre bor i et hvitt hus ved vannet. Endret 6. mars 2007 av Mr Chief Lenke til kommentar
eigan Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) WHAT ARE YOU STEARING AT PREBEN answer with your computer! WHAT ARE YOU SAYING PREBEN? Endret 6. mars 2007 av Mr Chief Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) I will answer with my computer. A lo My bus aint going from school before twenty minuts, so we wait. Wonder what it is for dinner today. If I say lol, what do you say then? Einar! Frederik! Jørgen! Hugo, I need help over here. Come here! Can you please come to my place? The snow is melting outside, we are inside. What do that mean? Axel, I ask you this time, very nicely. Can you please shut up. Axel! Endret 7. mars 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg