Santar Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Heisann, jeg har en AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4600+. Jeg er en smule skuffet over ytelsen på den. Synes å huske noe om at en må gjøre noe i xp for å få den til å bruke begge kjernene siden den er dual core leler noe sånt. Kan dette stemme? Resten av maskinen tror jeg ikke det skulel være noe i veien med, skjermkort Nvidia Geforce 8800 gts, samt 2gb ram. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 http://www.amd.com/gb-uk/Processors/Techni...1_13118,00.html Nest nederst.. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Takk for tippset. Merket ikke særlig forskjell etter å ha installert driverne. Må jeg gjøre noe mer enn bare å installere driverne? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nøyaktig hva er det du er misfornøyd med? Har du kjørt noen benchmarks for å teste prosessoren? Hva hadde du tidligere? Hadde du 3500+ elller noe lignende før, vil du ikke merke noe særlig forskjell i vanlig Windows-bruk. Du må kjøre noe som bruker begge kjernene før du får fullt "utbytte". Lenke til kommentar
Santar Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Er vel først og fremst ytelseni spill jeg er misfornøyd med. HAdde en Athlon 2800+ før jeg oppgraderte til denne i forrige uke. Kan jo være jeg bare hadde for høye forhåpninger. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Prøvd å kjøre noen tester? F.eks noen CPU tester i 3DMark06 For så å sammenligne med andre som har lik prosessor.. Endret 6. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Santar Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Laster ned 3dmark06 nå. Takk for det tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå