efikkan Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg hadde muligheten til å velge Sapphire Radeon X1650PRO, men ikke 1950. Og jeg foretrekker at komplett bygger den, for da er det større sjangs for å unngå problemer, også har jeg 3 års garanti. 8191378[/snapback] Kjenner jeg Komplett's kjempegode servicerutiner rett er ingenting umulig hvis man bare maser litt 8192356[/snapback] Les litt lenger oppe, og du ser at kjøper har allerede stilt spørsmål til Komplett. Det er mulig at Komplett vil gi etter for litt press. Jeg tror at de taper på begrensede valgmuligheter i oppsettene sine. Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg hadde muligheten til å velge Sapphire Radeon X1650PRO, men ikke 1950. Og jeg foretrekker at komplett bygger den, for da er det større sjangs for å unngå problemer, også har jeg 3 års garanti. 8191378[/snapback] Akkurat det samme som jeg tenkte. Du har bestilt en god pc, og ikke la alle "intel-fanboys" ødelegge det for deg :!: Og skjermkortet fungerer utmerket til wow, dinga 70 igår btw, må være skjermkortet ass! ;o) Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Hehe, det var nok skjermkortet ja Jeg er fortsatt level 63 Men bare jeg får denne PCen nå, så skal det bli andre boller ^^ Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hehe, det var nok skjermkortet ja Jeg er fortsatt level 63 Men bare jeg får denne PCen nå, så skal det bli andre boller ^^ 8193993[/snapback] OT: Server? Hehe, med min pc, som er tilsvarende lik faktisk, etter at jeg fikk dytta i 2gb ram, så er alt helt utmerket. Alle tester viser at C2D er bedre, men jeg er så fornøyd at jeg tror testene lyver. Går så det suser, gled deg til din nye pc ! Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hehe, det var nok skjermkortet ja Jeg er fortsatt level 63 Men bare jeg får denne PCen nå, så skal det bli andre boller ^^ 8193993[/snapback] OT: Server? Hehe, med min pc, som er tilsvarende lik faktisk, etter at jeg fikk dytta i 2gb ram, så er alt helt utmerket. Alle tester viser at C2D er bedre, men jeg er så fornøyd at jeg tror testene lyver. Går så det suser, gled deg til din nye pc ! 8194276[/snapback] Jeg er for tiden på The Venture Co, men jeg skal flytte over til Defias Brotherhood hvor jeg og en kamerat har vårt eget guild Link til min profil i Armory: Klikk! Jeg gleder meg som en unge på lille julaften Endret 20. mars 2007 av Scorix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå