ZeBuLoN@☂ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har nettopp bygd min første PC med vannkjøling på CPU. Alt fungerer tilsynelatende ok, Cpu temp ligger på 20-30 grader. Det jeg er litt usikker på er om det er normalt at man ikke ser vannet bevege seg i slangene. For det gjør nemlig ikke jeg. Når jeg kjenner på pumpa kjenner jeg at det er aktivitet der. Noen som vet? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Helt normalt Bare bra det... for da ser du at det ikke er bobler (kan fortsatt være i radiator, men er et godt tegn synes jeg...) Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Takk og takk! Da gikk pulsen noget ned Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hadde merka at tempen hadde steget masse hvis det ikke hadde gått rundt Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jepp, du ser ikkje vatnet bebege seg med mindre at det boble i systemet Eg må lys mykje på vatnet mitt dersom eg skal sjå at det er i bevegelse, har grønn uv-dye, så ein ser viss det er luft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå