LucarioX Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Rare selv sier nå at det er godt mulig at vi får se spill som Banjo, Golden Eye osv. på Virtual Consolle. Også muligheter for at det kommer til Xbox Live Arcade. Les mer Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Å lansere disse spillene på begge de to tjenestene ville vel vært greit for både MS og Nintendo, da begge parter eier rettigheter til litt av vært av spillene. Og det ville uten tvil vært det beste for forbrukerene Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Golden Eye har jeg mine tvil om vi noengang kommer til å se - er ikke akkurat bare Rare som har noe å si i den saken der, blir nok et lisenshelvete uten like. Men det hadde vel ikke vært dumt å fått i stand en avtale om at Rares gamle spill skal få se dagens lys på nytt gjennom både VC og XBLA Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Fy faen! Våre bønner er hørt :!: Dette er ord som får en nostalgisk ateist til å synge halleluja til det tyter glorier ut av ræva. Amen Endret 6. mars 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Håper Rare får gitt ut noen spill til VC. Er det sikkert at DK 64 kommer? Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 @Lyn: Rare har allerede gitt ut Donkey Kong Country til SNES på vc DK64 karakterene eies av Nintendo så sansynligheten for at det spillet kommer er rimelig høy. Jeg vil gå så langt som å si at det er heller et spørsmål om når enn om det i det hele tatt kommer Uansett, kjempe nyheter, får bare satse på at de snekrer sammen en avtale fort, slik at jeg kan få spille Banjo Kazooie på min Wii Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Spille banjo kazooie er noe jeg også har gledet meg til....lenge siden jeg spile det sist nå. Så da er det bare å håpe. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Perfect Dark med online-støtte hadde vært knallkult til Live Arcade. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 skulle kommer det ikke et nytt banjo spill til 360?? Lenke til kommentar
freke Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Perfect Dark med online-støtte hadde vært knallkult til Live Arcade. 8091556[/snapback] Er ikke PDZ online da? Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 skulle kommer det ikke et nytt banjo spill til 360?? 8091568[/snapback] Stemmer det. blir vel den dagen jeg kjøper min 360 tenker jeg:) Man håper også å se goldeneye online på Wii gitt. tror css er det eneste spillet jeg har spilt mest fps mp bortsett fra goldeneye. goldeneye...ahh,the memories! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 @Lyn: Rare har allerede gitt ut Donkey Kong Country til SNES på vc DK64 karakterene eies av Nintendo så sansynligheten for at det spillet kommer er rimelig høy. Jeg vil gå så langt som å si at det er heller et spørsmål om når enn om det i det hele tatt kommer Uansett, kjempe nyheter, får bare satse på at de snekrer sammen en avtale fort, slik at jeg kan få spille Banjo Kazooie på min Wii 8091381[/snapback] Høres bra ut Håper det kommer før sommeren Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Interesangt ja. I pose og smekk hadde jo vært det beste så hadde ingen blitt sint. Synes Banjo Kazooie og Banjo Tooie er geniale platformspill i ekte Rare stil. Ble litt skuffet over DK64 som krevde at jeg fikk tak i de forbanna Nintendo og Rare myntene som var mildt sagt umulig å få tak i for en normal mann med lavt frustrasjons nivå. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Perfect Dark med online-støtte hadde vært knallkult til Live Arcade. 8091556[/snapback] Er ikke PDZ online da? 8091576[/snapback] Jeg skrev Perfect Dark, ikke Perfect Dark Zero. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det hadde vært så jææææævlig fett siden jeg aldri har eid en 64, husker likevel bandt annet cheaten til den første banen på goldeneye der du kunne sprenge hele banen til gokk og overleve ved å ha på evig liv. Lenke til kommentar
freke Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det å få invincibility var ikke ett stykke kake det heller. Facility på hvilken vanskelighetsgrad og tid? Husker jeg satt en god stund før den var i boks ja. Heldigvis har jeg savegamet enda hehe Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Lurer på hvor lang tid utviklerne bruker på å legge ut et spill til VC. Virker som om det tar litt tid med N64 spillene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Også muligheter for at det kommer til Xbox Live Arcade.Les mer 8090010[/snapback] Dette er gode nyheter. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Også muligheter for at det kommer til Xbox Live Arcade. For å være ærlig, det unner jeg dem ikke. Det blir bare helt feil. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Nja, synes det hadde vært fett å spille Banjo med 360 kontroll jeg Men innerst inne håper jeg det kommer til Wii. Skal ha det uansett om det kommer til 360 eller Wii jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå