Gå til innhold

Rare spillene kommer kanskje til VC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å lansere disse spillene på begge de to tjenestene ville vel vært greit for både MS og Nintendo, da begge parter eier rettigheter til litt av vært av spillene. Og det ville uten tvil vært det beste for forbrukerene :dribble:

Lenke til kommentar

Golden Eye har jeg mine tvil om vi noengang kommer til å se - er ikke akkurat bare Rare som har noe å si i den saken der, blir nok et lisenshelvete uten like.

Men det hadde vel ikke vært dumt å fått i stand en avtale om at Rares gamle spill skal få se dagens lys på nytt gjennom både VC og XBLA :)

Lenke til kommentar

@Lyn: Rare har allerede gitt ut Donkey Kong Country til SNES på vc ;)

DK64 karakterene eies av Nintendo så sansynligheten for at det spillet kommer er rimelig høy. Jeg vil gå så langt som å si at det er heller et spørsmål om når enn om det i det hele tatt kommer :)

Uansett, kjempe nyheter, får bare satse på at de snekrer sammen en avtale fort, slik at jeg kan få spille Banjo Kazooie på min Wii :love:

Lenke til kommentar
skulle kommer det ikke et nytt banjo spill til 360??

8091568[/snapback]

Stemmer det. blir vel den dagen jeg kjøper min 360 tenker jeg:)

Man håper også å se goldeneye online på Wii gitt. tror css er det eneste spillet jeg har spilt mest fps mp bortsett fra goldeneye. goldeneye...ahh,the memories!

Lenke til kommentar
@Lyn: Rare har allerede gitt ut Donkey Kong Country til SNES på vc ;)

DK64 karakterene eies av Nintendo så sansynligheten for at det spillet kommer er rimelig høy. Jeg vil gå så langt som å si at det er heller et spørsmål om når enn om det i det hele tatt kommer :)

Uansett, kjempe nyheter, får bare satse på at de snekrer sammen en avtale fort, slik at jeg kan få spille Banjo Kazooie på min Wii  :love:

8091381[/snapback]

Høres bra ut :) Håper det kommer før sommeren :love:

Lenke til kommentar

Interesangt ja. I pose og smekk hadde jo vært det beste så hadde ingen blitt sint.

Synes Banjo Kazooie og Banjo Tooie er geniale platformspill i ekte Rare stil. Ble litt skuffet over DK64 som krevde at jeg fikk tak i de forbanna Nintendo og Rare myntene som var mildt sagt umulig å få tak i for en normal mann med lavt frustrasjons nivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...