Gå til innhold

Funksjoner til Mafia spill (Oppdatert)

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg lurte på om det var noen her som har en kriminalitet funksjon eller klarer å lage en. Jeg trenger en kriminalitet til spillet jeg skal lage. En kriminalitet funksjon er sånn eks:

(Check knapp) Ran ica butikken! | (hvis vellykket)1000 kr og 0,30% i rank

(Check knapp) Ran senteret! | (hvis vellykket)109,000 kr og 0,99% i rank

(Check knapp) Ran en 10 åring! | (hvis vellykket)150 kr og 0,10% i rank

(Check knapp) Stjel en bil og selg den! | (hvis vellykket)20,000 kr og 0,60% i rank

Bellønning kan vi diskutere gjennom msn eller mail.

Hvis du veldig god til å lage funksjoner, vær så snill å kontakt meg. Helst Email

[email protected]

Mvh Christoffer/Fetter Tp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt et alà norwegianmafia spill du tenker på? Du må jo sette en if statement for å sjekke om brukeren klarer det osv... Men skal du ha hjelp til et slikt spill må du nok betale for det, annser desverre ikke meg selv som godt nok til en slik oppgave...

Endret av mhbakke
Lenke til kommentar
Heisann.

Jeg lurte på om det var noen her som har en kriminalitet funksjon eller klarer å lage en. Jeg trenger en kriminalitet til spillet jeg skal lage. En kriminalitet funksjon er sånn eks:

(Check knapp) Ran ica butikken! | (hvis vellykket)1000 kr og 0,30% i rank

(Check knapp) Ran senteret! | (hvis vellykket)109,000 kr og 0,99% i rank

(Check knapp) Ran en 10 åring! | (hvis vellykket)150 kr og 0,10% i rank

(Check knapp) Stjel en bil og selg den! | (hvis vellykket)20,000 kr og 0,60% i rank

Bellønning kan vi diskutere gjennom msn eller mail.

Hvis du veldig god til å lage funksjoner, vær så snill å kontakt meg. Helst Email

[email protected]

Mvh Christoffer/Fetter Tp

8089997[/snapback]

Er redd du ikke forstår omfanget av hva du spør etter her, sette opp en webside med noen checkbokser og noe tekst kan jeg gjøre på minutter, men å få det til å virke er noe HELT annet. Er du ute etter å lage noe ala nordicmafia.net så snakker vi om måneder med programmering, skal du ha noen til å gjøre en sånn jobb for deg snakker vi fort om 100000kr.

Vis dette er noe du vil prøve å lage selv så finner du sikkert mange her i forumet som kan gi deg tips på veien, men du bør beregne et par år bare på å skaffe deg den nødvendige kunnskapen for å få det til.

Endret av PHPdude
Lenke til kommentar
*klippe*

Er du ute etter å lage noe ala nordicmafia.net så snakker vi om måneder med programmering, skal du ha noen til å gjøre en sånn jobb for deg snakker vi fort om 100000kr.

*klippe*

8091544[/snapback]

100k? Så billig du er :p Men klart, det her er langt fra å bare sette opp noen input-felt som du sier. Med full planlegging (dvs. bruk av SU-modell) så kan det her fort ta et halvt års tid uten at resultatet behøver å være så skrekkelig banebrytende. Sier ikke nei takk til penger, så hvis trådstarter faktisk vil gjennomføre det her kan jeg sikkert droppe det semesteret jeg er inne i nå og krever drøyt 400kr/time. Er jeg rask så kanskje jeg rekker å bli ferdig til slutten av august. Litt grovt blir det da 500k :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...