Feilparkert Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Sitter nå å tenker på å oppgradere pc'n som tok seg godt ut for 5 - 6 år siden, og har endt opp med dette oppsette. Asus P5B-Plus Vista Edition, P965, ATX, Socket-775, GbLAN, DDR2, PCI-Ex16 Gainward GeForce 8800GTS 640MB GDDR3, PCI-Express, "BP8800GTS-640M-TV-DD" Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Silverstone Zeus 750W Strømforsyning, 4xSATA, ATX/EPS, 4xPCI-E, 20/24pin TwinMOS DDR2 PC5300 2048MB Dual Pack KIT ,w/two matched DDR2 PC5300 1024MB CL5 Spørsmålet er vel om dette kommer til å funke sammen, og evt om det finnes noe bedre, men billigere ? PS: Uerfarn her, stor er sjansen at det ikke passer i kabinette mitt ? Takker & Bukker for enhver hjelp. Endret 6. mars 2007 av Feilparkert Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei og velkommen til forumet Feilparkert. Emnetittelen til denne tråden er heller god nok for denne kategorien. Øverst i denne kategorien finner du denne tråden satt som sticky som forklarer dette bedre og har eksempler på gode og dårlige emnetitler. Bruk -knappen til å endre førstepostens emnetittel. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 - "Vista Edition" er bare bløff, spar noen kroner ved å gå for et annet P965 kort. - Litt overkill med 750 w strømforsyning, 500 w holder lenge. - Ville valgt litt raskere minne (hvis du har tenkt til å overklokke). Eller passer nok alt godt sammen, og vil fungere fra første oppstart. Lenke til kommentar
Feilparkert Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Tenkte ikke no stort på det me Vista Edition, men virker logisk at det trekker opp prisen litt. Vurderer dette da http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320345 Og siden overklokking ikke er helt min greie så skulle vel minne funke fint? eller vil dette trekke ytelsen ned? Har en 450W i min nåværende PC, Tror du den vil duge fint med dette oppsette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå