Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke normalt med date mellom 15-16 åringer?

Anbefalte innlegg

Jeg ser at dere annbefaler å be den utkårede med på date, som Cafè, kino, eller restaurant. Dette tror jeg kun passer for dem over 19år og oppover.

Dette er vel ikke vanlig blant 15 og 16 åringer? Jeg tror ikke det beste en 16 år gammel gutt kan gjøre er å be en 15 gammel jente på date, da restaurant eller kino?

Noen tips til hva jeg/vi kan gjøre. Mange jeg kunne vært interessert i drar kun på fest, og omtaler seg slev som "moden" og "voksen" fordi de drikker, noe jeg ikke er enig i. Om jeg vil bli bedre kjent med en jente, og ikke vil dra på en fest hvor hun er, å drikke (På grunn av seriøs satsing på sykkelsporten) hva kan/bør jeg gjøre? La oss si at hun er helt ukjent og treffer henne f.eks i en butikk i byen...?

Marius, who want a girlfriend.... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du treffer hun helt tilfeldig må du iallefall komme innpå noe å snakke om, snakk om det vedkommende holder på med akkurat der og da.

Få samtalen igang, er hun interessert vil hun svare med spørsmål for å holde samtalen gående.

Men du har vel rett da, i den alderen så er det vel mest sånn "Hvem rota du med, og hvor våkna du på søndag"....

Det kommer vel litt an på jenten du er ute etter, kanskje hun liker at du kommer med forslag som antyder at du er litt eldre.

Eventuelt kan du invitere hun med på en fest, det er vel det enkleste... flere folk.

Trygghet i folkemengder.

Du må egentlig bare se det an, men "skal vi ta en kaffe" funker nok ikke på din steriotypiske feste drikke, stinke tobakk fjortis. :hmm:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Jeg drikker ikke...er ikke på fest.

Grunnen:

Fikk en som deltar i Paraolympic (Som pilot for en som er svaksynt så han er 100%) som trener, og da vil jeg ikke dra på fest, å gi et utrykk som at jeg driter i idretten. Han tar dette VELDIG seriøst, dermed vil jeg vise stor interesse.

Jeg drikker kaffe selv (Cappuchino vell å merke), men få andre på min alder som gjør det.

Har fått veldig god kontakt med ei gjennom msn, (vennine til ei i klassen) som ville møte meg en gang, men jeg feiga ut.... :hrm:

Så om jeg møter henne senere, vil jeg jo liksom ikke virke som den dusten å be henne på restaurant heller. Hun var feste jente før, men har slutta nå.

Jeg har det intrykket av at de fleste på min alder treffer andre "kun" på fest.

:hrm:

Lenke til kommentar

Grunnen:

Fikk en som deltar i Paraolympic (Som pilot for en som er svaksynt så han er 100%) som trener, og da vil jeg ikke dra på fest, å gi et utrykk som at jeg driter i idretten. Han tar dette VELDIG seriøst, dermed vil jeg vise stor interesse.

Jeg drikker kaffe selv (Cappuchino vell å merke), men få andre på min alder som gjør det.

Har fått veldig god kontakt med ei gjennom msn, (vennine til ei i klassen) som ville møte meg en gang, men jeg feiga ut.... :hrm:

Så om jeg møter henne senere, vil jeg jo liksom ikke virke som den dusten å be henne på restaurant heller. Hun var feste jente før, men har slutta nå.

8090106[/snapback]

Jeg var helt lik deg før... satser 100% på sporten og gjore stort sett ikke så mye annet.. Så forstår det veldig godt :)

Det er vel generelt vanskelig å "date" jenter på din alder ja.. dere er liksom i en alder dere ikke helt vet hva dere skal gjøre osv.. Men en film hjemme hos en av dere funker vel uansett.. eller å gå på peppes eller noe.. det er jo ikke så stivt... Er jo og mulighet at du har filmkveld med flere folk da.. Da kan du "gjemme" deg sånn som på fest..

Og ja de på din alder treffer vel flest folk på fest ja.. synd å si det..

Lenke til kommentar

Grunnen:

8090106[/snapback]

Jeg var helt lik deg før... satser 100% på sporten og gjore stort sett ikke så mye annet.. Så forstår det veldig godt :)

Det er vel generelt vanskelig å "date" jenter på din alder ja.. dere er liksom i en alder dere ikke helt vet hva dere skal gjøre osv.. Men en film hjemme hos en av dere funker vel uansett.. eller å gå på peppes eller noe.. det er jo ikke så stivt... Er jo og mulighet at du har filmkveld med flere folk da.. Da kan du "gjemme" deg sånn som på fest..

Og ja de på din alder treffer vel flest folk på fest ja.. synd å si det..

8090185[/snapback]

Takk for svar!

Du er jente (?) så hva vil du annbelafe at jeg kan gjøre med henne, bare vi to, ikke noen klasse sammenkomst hjemme hos noen?

Ikke lett dette. Starter på vidregående til sommeren så får håpe jeg får sitte ved en pen jente i klassen :) Hjelpe henne med litt mattestykker og greier :w00t:

Marius

Lenke til kommentar

Jeg ville gjerne ha dratt på kino eller resturant. Fester er ikke helt min greie. Hvis jeg skal treffe noen jeg liker vil jeg at det bare skal være oss to..så vi kan bli kjent med hverandre uten forstyrrelser. Men det spørs jo på hva slags jente du er ute etter selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Er jo ikke verre enn å bare spørre om hun vil møte deg en plass! Bare stikke et sted å prate. Trenger ikke være i byen eller på en café eller noe. Bare en helt random plass. midt mellom der dere bor eller et eller annet :)

Før jeg ble sammen med dama, pleide vi å dra ned på bergene ved sjøen etter at vi hadde vært hos venner/på fester osv i tre-fire tida på natta. Var jo så koselig å sitte å se utover sjøen i måneskinn! :D

Edit: Eller bare ordne sånn at en av dere drar hjem til den andre :)

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
Aldri vært på date med noen, men ta heller en rolig filmkveld i sofakroken, så kommer det til å utarte seg etterhvært :)

Min erfaring iallefall :)

8090853[/snapback]

Det første man spør om når man skal treffe noen for første gang er vel ikke om de vil komme hjem til deg å se en film?

Dessutten tviler jeg på atd et går, da jeg har 5 søsken hjemme, som ikke ville latt oss være i fred alene. Vil heller ikke be om å få komme hjem til henne første gnag å se film...

nei, hoff.....kjipe greier..

Lenke til kommentar
Du er jente (?) så hva vil du annbelafe at jeg kan gjøre med henne, bare vi to, ikke noen klasse sammenkomst hjemme hos noen?

Marius

8090715[/snapback]

Hehe.. ja jeg er nok jente.. :)

Nei det der er vanskelig.. men det var ikke så dumt forslag det å bare treffes et tilfeldig sted.. en lekeplass eller no.. Bare får å treffes å snakke.. Det er ikke lett på den alderen du er.. Men det går jo ann å gå på kafe da.. som nevnt tidligere.. Gå å spis et kakestykke eller no.. eller kanskje noe sunnere siden du trener så mye :)

Det første man spør om når man skal treffe noen for første gang er vel ikke om de vil komme hjem til deg å se en film?

Dessutten tviler jeg på atd et går, da jeg har 5 søsken hjemme, som ikke ville latt oss være i fred alene. Vil heller ikke be om å få komme hjem til henne første gnag å se film...

8090965[/snapback]

Nei det er sant det.. er kanskje ikke helt rett første gang.. spes hvis huset er fult av familie osv..

Men hvis en av dere har huset får dere selv en eller annen gang så kan det jo være en ide til en seinere annledning :)

Lenke til kommentar

Hehe, jo takk! Skal huske på det ;)

Med tanke på mat og slikt, jeg spiser hva jeg vil, når jeg vil, hvor jeg vil.

Men spiser også veldig mye sunt, så at jeg skuffer i meg 10 timers gammel eplekake fra kvelden før, til frokost gjør ikke så mye.

Spiser utrolig mye frukt, 7-10 frukter hver dag, om ikke mer, bare fordi det er godt. Drikker også shaker, med karbo og protein til frokost siden jeg suger til å spise frokost om morgener. Blir ofte ikke mat før kl 12, eller 2 på dagen.

Marius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...