Januar333 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Så for en mnd siden et kamera til salg på elkjop.no til 1995,-.. Ringte deretter til kundeservice om prien også gjeller butikk noe det gjorde ifølge karen.. Dro deretter til elkjop i Sandvika, der krevde dem 3490 kr for det samme kameraet selv om jeg prøvde å overtale dem til å selge til prisen på elkjop.no,, men dette gjalt ifølge dem kun prisen på internett. Dro deretter til elkjop i drammen der kostet det 1850 , så ble til slutt lykkelig eier av et kamera langt unner prisene til webshopper.. Men må si meg undrene til prisningen av varene.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ein del varer står det "Internettpris" på, dei er jo enkelt og greit billigare på nett, men ellers skal det vel være same pris? Eg har opplevd at det kan være prisforskjell frå butikk til butikk. Ei vare kosta 3-400 kroner meir i min lokalbutikk enn den gjorde i ein anna butikk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Priser kan variere fra elkjøpbutikk til elkjøpbutikk - både innenfor ulike regioner av landet, og internettbutikk vs vanlig butikk. Dette er da ikke noe nytt? Konkurransesituasjonen i nærområdet setter prisen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Eg meiner å ha lese at prisane skal være dei same i alle butikkane, men mulig eg har lese feil då. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Eg meiner å ha lese at prisane skal være dei same i alle butikkane, men mulig eg har lese feil då. 8090151[/snapback] Dette står ingensteder skrevet nei . Derimot, om det skulle være prisforskjeller blant elkjøpbutikkene i nærområdet, og varen er på lager alle steder, så er butikkene snille når det gjelder å matche pris. Elkjøp Sandvika, Drammen og Internett ligger alle i forskjellige "områder". Det hører dog til sjeldenhetene at prisene varierer så mye som akkurat her. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Men Elkjøp har jo reklamert med at finner du varen billigere et annet sted så selger vi den for samme prisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå