Toreal Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Da åpnet sony endelig dørene for denne titelen også. Fikk en liten video snutt i email i dag. Heavenly sword video Veldig mange som er inne på siden nå, så det går ganske treigt new trailer about Cinematic Production and the possibilities of Blu-ray has surfaced on the official European Sony site. More interestingly though is that its referent is Heavenly Sword. The trailer features all new footage of the game, in addition to interviews with its developers at Ninja Theory and Andy Serkis on making a cinematic gaming experience. Sony: "What is it about storage space? No matter how much you have, you always seem to use it. And the problem is, the more stuff you store, the harder it is to find what you want. In this film we explore storage from a hoarder's perspective and ask the question: if you could have more storage space, what would you do with it?" Har tro på dette spillet, veldig god of war aktig Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Noen som kommer seg inn? Jeg kommer meg ikke inn igjen *edit Fant flere linker til videoen Heavely sword streaming video Endret 6. mars 2007 av Toreal Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Så den for et par timer siden. Så veldig bra ut. Spesielt ansiktsanimasjonene. Tror ikke vi har sett mye som kan måle seg med dem der. Men selv om det var en HDfilm jeg så. Så var ikke kvaliteten særlig bra. Dårlig komprimering. Får se om det blir bedre viss vi får noe bra HD fra enten gametrailers eller gamespot. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noe av det beste jeg har sett til PS3 hittil Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg så den seneste episoden av Heroes igår. Tror du ikke 2 av hovedrollene lå i senga og koste seg med heavenly sword på PS3. KOMISK! Lurer på hvor mye Sony har betalt for å få inn den reklamen. EDIT: Link Endret 6. mars 2007 av MasterShake Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sett det klippet også. Bra reklame for PS3 det, er vel rundt 15-20 mill som ser Heroes hver uke i Usa. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg så den seneste episoden av Heroes igår. Tror du ikke 2 av hovedrollene lå i senga og koste seg med heavenly sword på PS3. KOMISK! Lurer på hvor mye Sony har betalt for å få inn den reklamen. 8091150[/snapback] angående "skjult" reklame så er det vel lite som slår south park. Og deres PSP episode. Og dobble Wii episode :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå