DuTTZi Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Til påsken skal jeg til Vermont og New York og jeg trenger noen tips til hva man kan finne på... Jeg har hittil én ting som jeg tenkte å sjekke ut i Vermont og det er iskremfabrikken Ben & Jerry's Noen andre som vet om noe bra (skal bo i Burlington). Noen som vet om noen bra mall's (kjøpesenter) eller factory outlets (fabrikkutsalg) i Vermont eller på veien fra New York til Vermont og? Senere skal jeg til New York i et par dager og skal selvfølgelig sjekke ut frihetsgudinnen, Empire State Building og andre "vanlige" turist-locations + handle litt. Er det noen som vet om noen litt mere ukjente og artige ting man kan gjøre i New York? Og hvor er det bra å handle (ikke Gucci osv, men Nike, Timberland, Wrangler osv...), er det liksom Fifth Avenue som er tingen? Takker for alle tips om Vermont og New York! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Veldig mye fint og billig tøy hos Century 21,det ligger rett uten for ground zero, der finner du alle klesmerkene du nevnte pluss litt til.. Veldig billig der! Eller så kan du dra til Macy's, verdens "største" kjøpesenter, det ligger rettovenfor Madison Square Garden. Er du glad i pizza, bør du besøke "Lombardi's" i little Italy, de er serverer mega god pizza. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hva gjelder shopping så finner du alt + litt til langs Fifth Avenue. Saks er heller ikke så verst. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Veldig mye fint og billig tøy hos Century 21,det ligger rett uten for ground zero, der finner du alle klesmerkene du nevnte pluss litt til.. Veldig billig der!Eller så kan du dra til Macy's, verdens "største" kjøpesenter, det ligger rettovenfor Madison Square Garden. Er du glad i pizza, bør du besøke "Lombardi's" i little Italy, de er serverer mega god pizza. 8092150[/snapback] Macy's er en department store, ikke et kjopesenter. Dessuten er det vel ikke verdens storste, det trodde jeg laa i North eller South Dakota, muligens Minnesota. Verdens/USA's nest storste ligger paa Hawaii - og der har Joachims kredittkort gaatt varme for... Vermont er en pen stat naturmessig, Montpellier er en pen, ren by. Naa har du vel antagelig kommet hjem, saa orker ikke vri hodet for andre aktiviteter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Kanskje du får være publikum på David Letterman show hvis du sier du er norsk..vet det er et halvt år venteliste, men man kan komme gjennom før hvis man har en svært god grunn. Nuvel, dette var jo en ganske gammel tråd så fyren er sikkert hjemme igjen anyways. Endret 16. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Hermanus Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvis du skal shoppe ville jeg dratt til Woodbury Common Outlet. Det er ca 1 time med buss (vi tok buss fra Port A). Det er et av verdens største fabrikkutsalg, men ikke fabrikkutsalg slik vi er vant til det i Norge. Det er et stort område med små hus med butikker og der finner du omtrent ALT. Spesielt hvis du er interessert i sånne ting som Nike, Timberland, Ralp Lauren/Polo osv. Anbefales! http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå