Gå til innhold

The Experience: Live for Speed konkurranse!


Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke om det er nok folk som skal dit som spiller LFS, men om det hadde vært det, så er jo dette en fabelaktig underholdning en kan vise på stor skjerm.. Kanskje med en komentator til..

 

Også er det jo litt spennende med noe annet enn Counter Strike/Battlefield/Starcraft etc. compoer også..

 

Noen tanker/kommentarer rundt dette? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I frykt for og bli skutt verbalt eller oppfattes som noob - hva er dette?  :blush:

 

Gimme info...

8152103[/snapback]

 

Live for Speed har ett lite men godt community i Norge, da med lfsnorge.net som hoved side med forum.

 

Live for Speed er ett "simulation" racing spill som for det meste foregår over nettet. Spillet har en veldi god fysikk og man har muligheten for å stille på det meste en trengs på en racer bil for å få tidene til å bli opptimale.

 

Alt fra innstillinger på luft trykk i dekkene, der man kan stille på temperaturer som skal være opptimale for hvilken bane til marktrykk.

 

 

For en liten smake bit så kan dere se på disse videoene som omhandler en cup som foregår over nettet som folk over hele verden kan få være med på.

 

Denne cupen er en av spillets desidert beste og mest omtalte cup. Hvor bare de beste kan få være med gjennom å kjøre bra på cuppens mange servere. Der en må opparbeide seg en slags lisens.

Verdt å ta en kikk.

 

 

Selv om det ikke er mange som spiller det i norge så trenger man ikke fler enn en 6-24 personer som spiller det for å lage en liten konkurranse som en kan vise på stor skjerm. Dette vil være underholdende å se på da det ofte skjer "vittige" dueller og store kræsjer i spillet.. ^^

 

Og jeg syns det er på tide med en racing konkurranse på PC også, da jeg ikke kan huske sist gang det skjedde på ett arangemang sist.

 

 

Er det noen spørsmål angående spillet så kan jeg gjerne svare litt mer utfyllende på litt mer direkte spørsmål.

 

EDIT: To litt morsome filmer som går i Slowmotion

og

Legg merke til fysikken i dekkene.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...