_THX_ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hei. Jeg er forholdsvis nybegynner med PHP. Jeg lurer på hvordan jeg enkelt kan løse at når jeg trykker på en link på siden min at ikke hele siden blir oppdatert, men kun at linken (f.eks. "om_oss.php") blir inkludert i midten på siden og erstatter det som står der. Vil ikke at menyen, footer og header skal oppdateres hver gang. Sånn som jeg har det nå, har jeg flere like sider (med lik header, meny, footer, men ulikt "innhold"). Noen som veit hvordan jeg kan gå frem her (uten å benytte meg av frames)? Mvh _THX_ Endret 6. mars 2007 av _THX_ Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det kalles include.. <?php include "side.php" ?> Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Det kalles include.. <?php include "side.php" ?> 8089759[/snapback] Hehe, det er ikke verre nei Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Var ikke det nei! Men annbefaler deg å prøve mortz sitt include script! http://mortz.tjokk.net/download.php/PHP-Sc...cludescript.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå