Getsome Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det soner på UMD filmer til PSP? Takker for svar.. Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, uheldigvis er det det. Vi er i samme sone som Japan Lenke til kommentar
martbo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er soner på filmer, men ikke på spill. Lenke til kommentar
Getsome Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, uheldigvis er det det. Vi er i samme sone som Japan 8089779[/snapback] Takk for fint og informativt svar! Lenke til kommentar
Getsome Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) 8089857[/snapback] Du fjott kan ikke du heller svare på det jeg lurer på istedenfor å lire av deg alle disse frasene? Neste gang skal emne tittelen bli: Er det soner på UMD til PSP? Så skal jeg skrive dette: Vurderer å kjøpe meg en PSP og undrer da på om UMD-filmene er sonefrie? mvh en som lurer på dette og er takknemlig for svar. PS: Fjott du burde finne noe bedre å bedrive dagen din med enn å henge deg opp i bagateller (min mening, kanskje ikke i tråd med forumets mening eller regler). Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Og med det blir det vel en god stund til vi får se "Getsome" igjen. Normal folkeskikk eller respekt ovenfor autoriteter er tydelig vis ikke representert her :!: Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hjelpe meg, dette var jo en standard advarsel på en elendig emnetittel. Forsøk heller å ta kritikken til deg getsome istedet for å tenne på alle pluggene. Det er tross alt du som har gjort en feil, og ikke moderatoren. Hvis du derimot insisterer på å gå til slike personangrep får jeg heller ønske deg god ferie. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 MODERATOR 8089857[/snapback] Du fjott kan ikke du heller svare på det jeg lurer på istedenfor å lire av deg alle disse frasene? S: Fjott du burde finne noe bedre å bedrive dagen din med enn å henge deg opp i bagateller (min mening, kanskje ikke i tråd med forumets mening eller regler). 8090047[/snapback] Nananana Nananana hey hey hey gooodbye! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hmm, det var også en måte å svare på. Da trådstarter helt tydelig ikke tenker å endre emnefeltet til det bedre, og jeg etter sigende ikke har noe bedre å gjøre med dagen min, stenger jeg tråden. Og til trådstarter har jeg et lite utdrag fra retningslinjene Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg