MadRos Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 har merket at internett hastigheten blir mindre, jeg tror at noen driver å koble seg til nettverket mitt hele tiden, kan noen forklare meg hvordan jeg krypteree nettverket Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Heisann, du må nesten komme med litt mer utfyllende informasjon her, hvilken trådløs router har du ? I manualen til de fleste trådløse routere står det beskrevet hvordan man skal gå fram for å kryptere nettverket, anbefaler deg å ta en titt på denne, eventuelt finne manualen på internett. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Uten å vite hvilken router/ap du har kan jeg gi noen generelle råd. Det finnes hovedsaklig to typer krypteringer. WEP og WPA. Wep er mulig å knekke ganske enkelt så det bør du ikke bruke om du har WPA tilgjengelig. For å sette opp krypteringen går du inn i web grensesnittet til routeren/ap`en din og slår på kryptering og setter inn en krypteringsnøkkel. Denne må du også sette inn i oppsettet for det trådløse kortet på maskinen din. For mer informasjon kan du ta en titt i manualen. Om du ikke har denne finner du den nok på hjemmesidene til leverandøren som PDF format. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jensen.... Air:Link? 6911? 6954? 7954? Titt her for info fra levrandøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå