Gå til innhold

Tvilling-SIM fra Netcom?


Anbefalte innlegg

Hei hå!

 

Stakk av med seieren i mobilvideokonkurransen, og tenkte jeg skulle kjøpe et såkalt tvilling-SIM slik at jeg kan veksle mellom den gamle(som er fullt funskjonell) og den nye. :)

 

Finner ingenting om dette på Netcoms hjemmesider, så spør her om hjelp. Funker det å bare gå i f.eks Telekiosken eller noe og kjøpe der?

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hå!

 

Stakk av med seieren i mobilvideokonkurransen, og tenkte jeg skulle kjøpe et såkalt tvilling-SIM slik at jeg kan veksle mellom den gamle(som er fullt funskjonell) og den nye. :)

 

Finner ingenting om dette på Netcoms hjemmesider, så spør her om hjelp. Funker det å bare gå i f.eks Telekiosken eller noe og kjøpe der?

 

Takker for svar! :)

8089593[/snapback]

 

Det er bare å gå til en NetCom-forhandler og si du vil ha et tilleggskort, ja. Dersom du har gammelt SIM-kort nå, kan det være lurt å bytte det også.

Lenke til kommentar
Takk, zegenie, skal prøve det.

 

Og zica, det der er ikke for kontant-kunder. Glemte å skrive det i førsteposten, sorry. :p

8094668[/snapback]

 

Hvis du har kontantkort (eller YoungTalk) kan du ikke ha Trillingsim. Da må du bytte til et annet abonnement.

Lenke til kommentar

Skal du bruke begge telefonene samtidig, må du ha trillingsim.(var iallefall slik tidligere) Har du tvilling....er det den telefonen som ble påskrudd sist som er aktiv og skal du veksle mellom de må du slå av begge og så på igjen den du vil bruke til slutt. Har du trillin får du ett 3. simkort du i teorien kan kaste, da dette er telefon nr3 som da ikke blir aktiv mens de 2 andre virker samtidig. kanskje ikke så godt forklart, men ta kontakt med netcom og hør hva de annbefaler dersom du vil ha to telefoner aktive samtidig på samme nummer :)

Lenke til kommentar
Skal du bruke begge telefonene samtidig, må du ha trillingsim.(var iallefall slik tidligere) Har du tvilling....er det den telefonen som ble påskrudd sist som er aktiv og skal du veksle mellom de må du slå av begge og så på igjen den du vil bruke til slutt. Har du trillin får du ett 3. simkort du i teorien kan kaste, da dette er telefon nr3 som da ikke blir aktiv mens de 2 andre virker samtidig. kanskje ikke så godt forklart, men ta kontakt med netcom og hør hva de annbefaler dersom du vil ha to telefoner aktive samtidig på samme nummer :)

8095077[/snapback]

 

Du får trillingSIM med kun ett tilleggskort også, trenger ikke å være to ekstra. Trenger ikke å kjøpe to tilleggskort for å kaste det ene :) Men kan ikke ha kontant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...