technofranki Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Det var vel i forrige uke at det blei kjent at en South Park episode skulle legges ut på Markedplace for folk i USA. Jeg sjekka tilfeldigvis innom i dag, og South Park HD episoden "Good Times with Weapons" er tilgjengelig for oss i Norge. Holder på å laste den ned nå. OPPDATERING (I Major Nelsons liste over land som vil få episoden, står ikke Norge.) Episoden er nå tilgjengelig i hele Europa. Episoden er gratis og tilgjengelig for både Gull og sølvmedlemmer, så det er inge grunn til ikke å laste den ned. Endret 6. mars 2007 av technofranki Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) :DD:D::D:DD:D: Genialt, takk for tipset! Edit: Står at det er en trailer.. Hmm, får sjekke ut uansett, er altfor stor til bare å være en trailer. Endret 6. mars 2007 av CheX Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Trailer på 1gb? I doubt it. Uansett. Er dette episoden der de får seg ninja våpen og lever seg inn i en anime verden? Isåfall en helt enorm episode. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Holder på å laste ned jeg også, er nok en full episode ja. Men av alle ting å gi oss i HD, så velger de South park. Ser jo rimlig crappy ut uansett he he Endret 6. mars 2007 av Toreal Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ikke denne episoden Store deler av episoden er jo anime. Men ja. De kunne jo gitt oss noe mer "HD verdig" Edit: Er det bare hos meg dette går rimelig tregt eller? Endret 6. mars 2007 av Konamixx Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ahh det viste jeg ikke, kan jo kanskje se litt bra ut da. Går ikke akkurat fort, 21% nå Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Når har det gått raskt å laste ned noe fra Markedplace? Jeg synes det gjevnt over er treig nedlastingshastighet. Burde ikke være det. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 her er info om episoden; http://www.imdb.com/title/tt0705928/ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er snart ferdig lastet ned, men så tregt det går... Hvor lenge kan man se denne episoden gratis i HD? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 datating: Den har ingen utløpsdato. Gikk raskt å laste ned her. 40-45 minutter er langt bedre enn jeg har brukt før på tilsvarende store demoer.. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Bare noen flere anstendige rpg'er nå, så er kryssboksen i stua... Det er kommer stadig flere gode grunner til å kjøpe xbox360, bare ikke den jeg venter på. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Morsomt! Har sett episoden før på datan, men å se den på TV! Og lagre den på xbox er jo konge! Og den er gratis! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Bare noen flere anstendige rpg'er nå, så er kryssboksen i stua... Det er kommer stadig flere gode grunner til å kjøpe xbox360, bare ikke den jeg venter på. 8090346[/snapback] Vil tro Mass Effect vil gjøre susen...eller eventuelt kan disse rpg'ene få fart i deg Endret 6. mars 2007 av BioNor Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 70% nå... 1gb på en South Park Episode Genial episode nevertheless! & FREE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå