enterhere Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg vurderer å kjøpe en COMPAL HEL 81 på multicom men lurer på disse spørsmålene som jeg håper kan etterhvert bli besvart: 1) Har maskinen godt tatatur? 2) Er den lydløs til arbeid som tekstbehandling,itunes,og msn samtidig feks? 3) Har de innebygde høytalerne bra lyd? 4) Er den solid bygd og tåler "på farta" bruk? 5) Går den fort varm? Setter pris på feedback snarest mulig siden jeg vurderer å benytte min angrefrist av en thinkpad R60e for å kjøpe den maskinen isteden kanskje:) Endret 6. mars 2007 av enterhere Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Compal er hvertfall underleverandør til Dell, som jeg personlig mener har et svært godt tastatur. Hvordan resten av spesifikasjonene er, og om den er like lydløs som dell vet jeg ikke, men vil tro at dem bruker en del av de samme kjølesystemene, og da burde den være stille hvertfall. Lenke til kommentar
enterhere Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 okei.hva med utførelsen, er den like solid som thinkpad min? og har den tv tuner kort og skjermlys? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Om den har tvtuner står vel i spesifikasjonene, men jeg vil ikke tro at den uten videre har det. Og baklys i skjermen har alle skjermer, og på alle bærbare er det justerbart om det var det du mente. Utførelsen ellers er jeg usikker på. har bare en i9400 selv, og det er jo hvertfall ikke samme chassis som hel-81 Lenke til kommentar
enterhere Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 mente lys for tastaturet, hvis du skjønner Lenke til kommentar
zonko Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kan ikke forestille med HEL-maskina har noe "thinklight" slik lenovoene har Lenke til kommentar
enterhere Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 har den i det minste lys imellom knappene da? Lenke til kommentar
destilert Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Min HEL80 har i alle fall ikke noe lys mellom knappene.. Men skjermen lyser nå ganske godt opp tastaturet om jeg bruker den i mørket.. Men lys mellom knappene, hva skal du med det? Da kan jo ikke maskinen brukes til å se på film på.. I alle fall ikke om du, som jeg, liker å ha det helt mørkt for å fremheve bildet på skjermen... Lenke til kommentar
enterhere Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 er lyden bra på disse laptopene Å?? Lenke til kommentar
destilert Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har ingenting å sammenligne med, men for min del er den helt greit. Kobler den alltid til annlegget uansett, så høytalerne er ikke veldig mye i bruk hos meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå