anders888 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei! Jeg kunne tenkt meg en touchskjerm, og lurer på hvor de selger det? Den skal være rundt 7 tommer og brukes i bil med en pc eller mac. Hvor mye må man gi for noen sånt? Lenke til kommentar
oizann Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Komplett har en 8" som er Touch Link Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 oi, jeg er jo blind. trodde jeg hadde sett der Virker denne på mac? Lenke til kommentar
stormx Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vet ikke hvordan det er med touch funksjonen på mac, men ting har jo en tendens til enten å fungere perfekt, eller absolutt ikke når det gjelder mac.. Selve skjermen funker garantert Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Er litt viktig at touch funksjonen funker, eller så er det litt menings løst å kjøpe den skjermen. Noen som har erfaringer med mac og denne skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå