Gorthaur Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gametrailers har lagt ut DENNE traileren til det kommende spillet, og gir meg ikke mindre lyst på spillet Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har griselyst på spillet, men tror ikke kontoen min har så lyst på det =/ Dyrt å være 360 eier for tiden.. Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Fikk spillet idag. Har foreløbig bare prøvd de 3 første treningsoppdragene men skal spille mer når jeg er ferdig på jobb idag. Spillet virker veldig lovende. Endret 6. mars 2007 av superrune2 Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Fikk spillet idag. Har foreløbig bare prøvd de 3 første treningsoppdragene men skal spille mer når jeg er ferdig på jobb idag. Spillet virker veldig lovende. 8089183[/snapback] Gikk noen skjellsord gjennom hodet mitt i det jeg leste at du har spillet, men det er kun på grunn av en frustrerende følelse av sjalusi og misunnelse Må gjerne hive ut noen kommentarer om spillet etterhvert som hjernen har fordøyd noen av inntrykkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå