Kakofoni Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg skulle gjerne likt å vite om det fantes noen norske filmer som gir et innblikk i norsk fengselsmiljø. Om det er realistisk eller ikke er helt uvesentlig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er ikke akuratt en film, men Thomas Gjertsen lagte et par episoder fra et fengsel i serien Fra Innsiden I fengsel - Felles for alle jeg har møtt, er at jeg har vært interessert i dem, og rett og slett lurt på hvordan de har det, hva de gjør, hva som driver dem, hva de tenker på, og hvorfor de er som de er, forteller Thomas. Han har blant annet overnattet sammen med hardbarka kriminelle i Oslo Kretsfengsel. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Og her koster den nesten ingenting Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Nja, jeg tenker ikke på fakta. Jeg skal se hvordan fengsel i norsk film er i forhold til virkeligheten. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Ok, har sett URO, som inneholdt visse fengselsscener, ingen andre? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Du har jo den dokumentaren som heter så mye som Store gutter gråter ikke.. eller noe slikt ... Den handler om fengsel og narkotika. Men så er den ganske så gammel også da. Er vel fra 80-talet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå