KAO Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Har Audigy player, Aopen 56x CD-rom, Pioner DVD-106S og en PlexWriter 24/10/40A. Alle komponentene har både analog og digitale tilkoblinger. Men det fulgte med kun en dig kabel og to analoge. Hvordan skal dette kobles opp? Det må vel være best å kun bruke digital lyd? Finnes det dig kabler som har mulighet for tilkobling til neste kort, dvs en han i hver ende pluss en hu skjøte kontakt for neste kort/kilde? Hilsen gamlingen Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 hvilket lydkort har du? hvis lydkortet støtter flere analoge lyd inputs det kan du sette de analoge i cd-rom`en og brenneren, mens digitale går i dvd.... Lenke til kommentar
KAO Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 Har Creative Audigy Player lydkort og det har tre analoge innganger foruten den digitale. CD IN, AUX IN og en som heter TAD. Hva står TAD for? Er det en inngang. (Det var litt dårlig dokumentasjon med kortet). Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 har den ikke digital input (på innsiden av kabinettet)? Lenke til kommentar
KAO Skrevet 23. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2001 De inngangene som jeg beskriver er interne, rett på kortet. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 pettern... du høres DUM ut... [har audigry player - eeeøøøhh.. hvilket lydkort har du??] ---> LES DA MANN!!! han skal koble til cdroms ++ .. ---> ØØØHHH.. interne digitale?? øøhh.. jeg plugger dem bak jeg ... øøøøhhh DAAAAAAAH!!!! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Quote: On 2001-12-22 08:50, gamlingen skrev:Har Audigy player, Aopen 56x CD-rom, Pioner DVD-106S og en PlexWriter 24/10/40A. Alle komponentene har både analog og digitale tilkoblinger.Men det fulgte med kun en dig kabel og to analoge. Hvordan skal dette kobles opp?Det må vel være best å kun bruke digital lyd?Finnes det dig kabler som har mulighet for tilkobling til neste kort, dvs en han i hver ende pluss en hu skjøte kontakt for neste kort/kilde?Hilsen gamlingen Lyden blir kanskje litt bedre hvis du bruker digital tilkobling. Det er vel bare vanlig audio-cd som drar nytte av dette hvis jeg ikke tar helt feil..? Velg deg ut en enhet som du bruker når du skal høre på musikk-cd. så kan du eventuellt koble de andre på analog hvis du i det hele tatt trenger det... gi f##n i å skaffe sånn lang rar digitalkabel-> det er ikke verdt det. PS rip hele cs samlinga de til mp3 på hd'en din så slipper du å skifte cd hele tiden. Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 TAD står for telephone audio device eller noe sånt... Det er ihvertfall der du kobler til interne modem med lydutgang. Inngangen er mono så det anbefales ikke å koble til in CD-ROM der. Du kan koble flere CD-ROMer inn på den analoge inngangen hvis du har en CD-audio kabel med flere plugger, men jeg vet ikke hvor du får tak i dem. [ Denne Melding var redigert av: Zaarin på 2001-12-23 17:48 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå