Gå til innhold

Smøla vindpark, b&w versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, så ikke helt etter gitt. :)

 

Jeg likte bruken av litt lengre lukkertid, som førte til at propellene ble noe uskarpe mens resten av bildet er godt i fokus og skarpt. Teknisk godt og med gode kontraster, vil jeg si.

 

Av forbedringer, vil jeg kun nevne at det er litt utbrent ute til venstre. Dette ville jeg prøvd å ordne på.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Selv ble jeg meget fornøyd med dette bildet, kontrastene mellom skyene og mørke delen føler jeg bringer mere kraft i bildet.

 

Flott komposisjon og eksponering, magisk stemning. Jeg likte utbrent sky til venstre også (det trekker i hvertfall ikke ned).

 

Likte ikke versjonen der du kloner bort treet, gjør heller en beskjæring der du fjerner kumlokket nederst til venstre og treet til høyre, begge deler bare såvidt.

Endret av kaian
Lenke til kommentar

Meget tøft bilde. Himmelen gjorde egentlig mye for min del. Den lagde ett slags dommedag preg over bildet.

 

Klarer ikke sette fingern på noe som burde vert gjort annerledes. Synest det utbrente område er litt interesant. Bildet blir ikke helt i balanse av det, men jeg syns det bare gjorde det hele artigere å se på.

Lenke til kommentar

Så dette på foto.no akkurat, og tenkte, oj, det var et utrolig bra bilde.

Morsomt at det var det første bilde jeg åpnet her i bildekritikken.

Utrolig bra bilde i alle fall.

Genialt med de sorte bladene til vindmøllene.

Jeg hadde vært stolt om jeg hadde tatt dette. Elsker forresten b&w også, så passet bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...