Fotofashion Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Selv ble jeg meget fornøyd med dette bildet, kontrastene mellom skyene og mørke delen føler jeg bringer mere kraft i bildet. om dere er enige vil no vise seg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg likte det godt, men kan jeg få se litt mer EXIF? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg likte det godt, men kan jeg få se litt mer EXIF? 8088335[/snapback] takk.. får du ikke noe frem via nettleser? Har ikke fjernet noe exif. hvertfall ikke ment. Må ev vente til jeg kommer meg heim. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Sorry, så ikke helt etter gitt. Jeg likte bruken av litt lengre lukkertid, som førte til at propellene ble noe uskarpe mens resten av bildet er godt i fokus og skarpt. Teknisk godt og med gode kontraster, vil jeg si. Av forbedringer, vil jeg kun nevne at det er litt utbrent ute til venstre. Dette ville jeg prøvd å ordne på. Endret 6. mars 2007 av Marley Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Veldig veldig pent, har ikke noe mer å si. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Enig med Marley, jeg liker bildet, men har du prøvd å gjøre noe med det utbrente? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 ikke så mye, syntes at det utbrente skyene passet bra.. får se hva jeg får utav det hvis jeg reduserer eksponeringen i raw. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Laget en ny versjon etter å ha lest artikkelen om USM her på akam, takk for tipsett . Klonet bort treet som var til høyre på bildet. Endret 17. mars 2007 av DeViSoR Lenke til kommentar
bknald1 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hej. Jeg syntes det er et helt fantastisk bilde du har taget af "mine møller", jobber derude i parken og har set mange bilder af møller. De bilder du har taget her, er dog nogle af de fineste mølle bilder jeg har set. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Selv ble jeg meget fornøyd med dette bildet, kontrastene mellom skyene og mørke delen føler jeg bringer mere kraft i bildet. Flott komposisjon og eksponering, magisk stemning. Jeg likte utbrent sky til venstre også (det trekker i hvertfall ikke ned). Likte ikke versjonen der du kloner bort treet, gjør heller en beskjæring der du fjerner kumlokket nederst til venstre og treet til høyre, begge deler bare såvidt. Endret 6. mars 2007 av kaian Lenke til kommentar
maxM Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Meget tøft bilde. Himmelen gjorde egentlig mye for min del. Den lagde ett slags dommedag preg over bildet. Klarer ikke sette fingern på noe som burde vert gjort annerledes. Synest det utbrente område er litt interesant. Bildet blir ikke helt i balanse av det, men jeg syns det bare gjorde det hele artigere å se på. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kult bilde. Smøla.. hmm.. er det ikke der alle de ørnene blir tatt av vindmøller? Det hadde vært litt av ett bilde? Akkurat når en ørn blir tatt. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Flott bilde. God svart hvitt konverting med passe kontrast, skarphet og lys. I tillegg var bildet velkomponert! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Flott bilde Likte det ... Har ikke noe konstruktivt å komme med Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 takk for alle kommentarene folkens Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Så dette på foto.no akkurat, og tenkte, oj, det var et utrolig bra bilde. Morsomt at det var det første bilde jeg åpnet her i bildekritikken. Utrolig bra bilde i alle fall. Genialt med de sorte bladene til vindmøllene. Jeg hadde vært stolt om jeg hadde tatt dette. Elsker forresten b&w også, så passet bra. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Bra bilde, og god etterbehandling med bra kontraster. Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Veldig veldig pent, har ikke noe mer å si. 8088853[/snapback] Etter min mening er det absolutt ikke pent. Men bildet er veldig bra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå