Supremacy Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Plutselig en dag fant min wg111v2 usb kort å gi meg 200kbs linje (og disconecte i tid og utide) Hva er det som kan ha skjedd? Jeg har instalert de nyeste driverene osv... hjelp! Det virker ikke i Vista eller XP Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Går ut fra at dette er et 802.11b kort? Med det kan du i praksis oppleve å få maks 5-6 mbit i praksis. Men 200 kbit er litt lite. Prøv å last ned Netstumbler og finn ut om det er andre nett i området på samme kanal. Om det er det bytter du til en kanal av 1-5 og 9 som ikke er i bruk. Er alle i bruk velger du den med færrest nett og minst trafikk. En annen ting du bør sjekke er om det er det trådløse eller linja som skaper problemer. Prøv å koble deg til med kabel til routeren din og se om du får bedre hastighet da. Om du får lav hastighet her også så er det linjen som ikke er i form. Kontakt nettleverandøren din. Endret 6. mars 2007 av rolvs Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Takk for flott svar, jeg sitter på en annen pc nå, som er tilkoblet med kabel, her får jeg 8mbs, får prøve det du har sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå