Gå til innhold

Motorstorm Gamespot review

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg allerede håper på en update. Online deler kan ikke nærme seg med resistance sin. Det er gøy å spille, men hvor er muligheten til å se friends, sende meldinger og liknende. Heller ingen ranking list, eller experience :\

Spillet er morro og bra, men det kunne også med noen små ekstra fikser vært så mye bedre.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
det kommer nok updates til motorstorm. Kanskje også en update med time attack eller noe slikt.

8118189[/snapback]

les hele tråden...;)

mala har posta en link til gamespot...

to nye features skal lanseres...time attack og Eliminator..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Er det støtte for å høre på egne låter på PS3 mens man spiller enda da? OM det var det du meinte?

8116114[/snapback]

Det går an å impportere egen musikk enten via en USB enhet eller en CD som PS3 ripper til MP3 format hvis ønskeligt. Minuset er at man ikke kan høre musikken i bakgrunnen mens en blar seg gjennom menye osv som en kan gjøre på X360. Håpe en update fikser på dette.

Var elles lite imponert over MotorStorm (prøvde demoen, men nok til at jeg holder meg unna), hadde veldig høye forventinger etter den videoen som ble vist på siste E3 messe tror jeg, men det var jo ren CGI. Så skuffelsen var stor da spillet minner veldig på Smuglers Run til PS2 et spill jeg ikke applauderer for. Men Gran Tourismo HD var good. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...