Gå til innhold

Motorstorm Gamespot review

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe sony fikser split screen via download. Kan skje ettersom de maser på det i nesten alle reviews.

Ellers er det vel sannsynlig at vi får en del nye baner i hvertfall.

Problemet er vel at sony føler de må få pushet noen av stortitlene ut såfort som mulig ettersom ps3 kom så sent på markedet, og da rekker man ikke alt.

Lenke til kommentar
Ingen offline multiplayer er nærmest utilgivelig for et racingspill i 2007 etter min mening. Kunne også gjort seg med noen enkle modes for å øke levetiden på single-player. Hva med time-trial for eksempel?

8088169[/snapback]

Er faktisk enig med deg her.

Lenke til kommentar
Får inntrykk av at Motorstorm er et "pure" online spill, men det er jo greit :) Blir gøy å teste det i nærmeste fremtid.

8088151[/snapback]

Det er et spill som er rått "off-live". Det jeg savner litt er et lite oversiktsbilde hvor du kan se hvor dine motstandere er i forhold til deg.

Lenke til kommentar

Såg videoanmeldelsen av spillet i dag på gametrailers. Virket utrolig tynt heile spillet, spesielt om man bare har muligheten til å spille offline. Mange herlige klipp ihvertfall, ser forbanna rått ut dette her altså.

Lenke til kommentar
Såg videoanmeldelsen av spillet i dag på gametrailers. Virket utrolig tynt heile spillet, spesielt om man bare har muligheten til å spille offline. Mange herlige klipp ihvertfall, ser forbanna rått ut dette her altså.

8112386[/snapback]

Neida, du kan spille online også. Du kan enten logge deg server, eller hoste en bane. Har foreløpig bare spilt på andre sine servere. Regner med det blir mere spilling til helgen.

Lenke til kommentar
Neida, du kan spille online også. Du kan enten logge deg server, eller hoste en bane.  Har foreløpig bare spilt på andre sine servere. Regner med det blir mere spilling til helgen.

8112408[/snapback]

Nei no misforstod du. Det eg meinte var at om du rett og slett ikkje har muligheten til å koble PS3 konsollen opp online så sitter du der med veldig lite.

Men det kommer to modes til foreløpig til spillet;

http://www.gamespot.com/ps3/driving/motors...alls;subtitle;2

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk også motorstorm og def jam icon i dag.. er med på motorstorm online

Feel free to add me..

US PSN : Zealowster

EU PSN : Zealow

Hadde vært artig med noen matcher.

Haha.. fikk dere også med manual på fransk og ekstra forside pakket inn?

Spilte 2 online matcher i sted.. var temmelig artig..

Savner split screen men.. får overtale alle venner til å kjøpe ps3 :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Nei no misforstod du. Det eg meinte var at om du rett og slett ikkje har muligheten til å koble PS3 konsollen opp online så sitter du der med veldig lite.

8114621[/snapback]

Skjønner jeg deg rett hvis du mener man må ha nett tilgang for overhodet kunne spille? Skal sjekke dette når jeg kommer hjem i ettermiddag (min tid) Høres merkelig ut.

US PSN Butare

Endret av butare
Lenke til kommentar
69,99......Så det er ikke så veldig dyrt:) Er vel en 420 kroner cirka

8115746[/snapback]

59.99 betaler som sagt jeg. Og hvis du ganger det med 6.25 så blir det ca 375 kroner. Nå svinger jo dollarkursen da litt men..

Lenke til kommentar
Skjønner jeg deg rett hvis du mener man må ha nett tilgang for overhodet kunne spille? Skal sjekke dette når jeg kommer hjem i ettermiddag (min tid) Høres merkelig ut.

US PSN Butare

8115701[/snapback]

Sier vel seg sjøl at man ikkje kan spille online dersom man ikkje har netttilgang ? :p

Lenke til kommentar

*

Han mener selvfølgelig at dersom du ikke har nett, så får du kun glede av en modus. Vanlig single player.

Ingen split screen, time trial eller liknende.

Og uten nett ingen online fun heller. Og ikke minst ingen updates når de kommer.

Online er fun though, så de tre siste huleboerne uten nett bør løpe å skaffe seg :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...